Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند هواپیمای «بوئینگ ۷۶۳» حامل نظامیان آمریکایی در فرودگاه «شانون» ایرلند آتش گرفت و پرواز‌های این فرودگاه به حالت تعلیق درآمد.  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک فروند هواپیمای «بوئینگ 763» حامل نظامیان آمریکایی در باند فرودگاه «شانون» ایرلند آتش گرفت.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» گزارش کرد، پروازهای فرودگاهی در ایرلند به طور موقت بعد از آن به حالت تعلیق درآمد که یک فروند هواپیمای حامل نظامیان آمریکایی آتش گرفت و مجبور شد در باند فرودگاه مسافران خود را تخلیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که ترمزهای بوئینگ 763 دچار حرارت بیش از حد شدند و در نهایت آتش گرفت و مجبور شد تا سفر خود از فرودگاه شانون به ایرلند را لغو کند.

تصاویر گرفته شده از این صحنه نشان می‌دهد که به دنبال آتش گرفتن هواپیما، دود در هوا پراکنده شد اما تمامی مسافران، موفق به ترک هواپیما شدند.

مسئولان فرودگاه در یک پیام توییتری در خصوص این حادثه نوشتند: «ما می‌توانیم تأیید کنیم که حادثه‌ای در فرودگاه شانون برای هواپیمای بوئینگ 763 به وقوع پیوسته است. خدمات اضطراری و اورژانسی در محل حادثه حاضر شده‌اند. تمامی مسافران و خدمه از هواپیما پیاده شدند. فعالیت‌های فرودگاه به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است».

ادامه این پیام می‌افزاید: «ما در حال حاضر در تلاش هستیم که هواپیما را از صحنه حادثه خارج کنیم تا بتوانیم فعالیت‌های ایمن در باند فرودگاه را از سربگیریم که البته این اقدام زمان می‌برد».

این اولین باری نیست که هواپیماهای بوئینگ دچار حادثه می‌شوند و در ماههای اخیر، رخدادهای زیادی در ارتباط با این نوع از هواپیماها ثبت شده است.

اواسط اردیبهشت ماه، یک فروند هواپیمای «بوئینگ 737» آمریکا که از خلیج «گوانتانامو» پرواز کرده بود، در رود ایالت «فلوریدا» سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوئینگ آتش سوزی ایرلند نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد

مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردیبهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

 

 

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم