Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو گفت: وقتی هرکس ساز خودش را بزند و به دنبال منافع شخصی‌ باشد، همدلی نابود خواهدشد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد پولادگر، ظهر امروز در مجمع انتخابی هیات تکواندو خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد:‌ تنها رشته المپیکی هستیم که در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف دارای عناوین مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران و با حجاب و پوشش کامل، اقتدار ایران را به تکواندو جهان ثابت کردیم و نشان دادیم حجاب برای دختران ایرانی ممانعتی به وجود نمی‌آورد.

وی افزود: برای نخستین‌ بار در فینال مسابقات جهانی، در راند نخست حریف به طور کامل تسلیم شده بود. در حال حاضر سطح فنی بالایی در هر دو گروه پسران و دختران حاصل شده است. جایگاه ایران در آسیا و جهان جز با همدلی به دست نیامده و نخواهد آمد.

رییس فدراسیون تکواندو بیان کرد: وقتی هرکس ساز خودش را بزند و به دنبال منافع شخصی‌ باشد، همدلی نابود خواهدشد. خدا در این خصوص نیز وعده داده که کسانی که کارهای خود را با همفکری پیش برند، از یاری او برخوردار خواهندشد. جایگاه کنونی تکواندو ایران فقط ناشی از همین اتفاق و همدلی بوده است.

پولادگر یادآور شد: سیاه‌نمایی‌ها و سیاه جلوه دادن موفقیت‌های اخیر به خاطر بی‌انصافی‌های درونی خانواده تکواندو به ما ضربه زده است. منافع شخصی در همه جا وجود دارد و آفتش را هم به همراه خود خواهدداشت. کسانی که موفقیت‌های بزرگ را نادیده می‌گیردند، هزار و یک جور بهانه برای آن دارند. متاسفانه به شکلی کوچک، شاهد همدلی و بزرگ جلوه دادن موفقیت‌ها هستیم که باعث عدم رشد و پیشرفت تکواندو می‌شود. 

وی با اشاره به روند صعودی خراسان رضوی در تکواندو کشور خاطرنشان کرد: خراسان رضوی در سال 90 در رتبه هجدهم قرار داشت. سال 92 در جایگاه سیزدهم، سال 93 در جایگاه بیست‌وهشتم، سال 94 و در ابتدای دوره جدید مدیریتی حسین‌زاده در جایگاه یازدهم، سال 95 در جایگاه پنجم و در سال 96  در جایگاه سوم کشور قرار داشت. اگر در هیات تکواندو حسین‌ حسین‌زاده کاری رخ داده، به دلیل همدلی تمام اعضای هیات بوده‌است.

رییس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: در حال حاضر از لحاظ اجتماعی در شرایط بحرانی قرار داریم. بچه‌ها و فرزندان‌مان در شرایط خوبی قرار ندارند. اگر کسی در این مسیر حتی یک سنگ‌ریزه هم بیندازد، به جامعه‌ ظلم کرده است.

پولادگیر تاکید کرد: در حال حاضر همه غلط‌گیر شده‌اند، اما امروزه جامعه‌ به یک رویکرد سالم نیاز دارد نه یک غلط‌گیر. همه ما به مردم و انقلاب‌مان بدهکاریم. اگر خودمان را بدهکار جامعه بدانیم، هر جایی فرصتی به وجود بیاید، سعی داریم بدهی‌های‌مان را بپردازیم. تکواندو نیز یک فدراسیون است. ریاست فدراسیون کار قابل توجهی نیست، چه برسد به ریاست یک هیات.

وی با اشاره به لزوم پیگیری دقیق اعضای مجمع از هیات مربوطه‌ اظهار کرد: عضویت در یک مجمع به این معنی نیست که هر چهار سال یک بار برای انتخابات و رای دادن در مجمع بنشینید. به عنوان نمیانده تکواندو باید پیگیر مسائل هیات باشید و این پیگیری باید در طول چهار سال تداوم یابد. امیدوارم از پتانسیل بالای خراسان رضوی استفاده شود و چرخه شکوفایی مستعدین خراسان متوقف نشده و توسعه پیدا کند


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان