Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان خرم‌آباد جزئیاتی تازه از اتهامات شهردار خرم‌آباد اعلام کرد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،سعید رازانی دادستان خرم‌آباد در ارتباط با دستگیری شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: شهردار خرم‌آباد به اتهام سوءاستفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال بازداشت‌شده است و  روند بررسی پرونده و تحقیقات ادامه دارد که به‌محض دریافت گزارش جدید در راستای پرونده شهردار خرم‌آباد، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات تخلفات شهردار ادامه دارد

وی بابیان اینکه پرونده شهردار خرم‌آباد در دادسرای عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حال بررسی است افزود: در زمینهٔ سایر متهمان احتمالی مرتبط با این پرونده نیز تحقیقات ادامه دارد و به‌محض وصول نتیجه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

جزئیاتی تازه از دستگیری شهردار خرم‌آباد؛ احتمال دستگیری چند مدیر دیگریکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد به اتهام فساد مالی دستگیر شدآخرین اخبار از "پرونده فساد اقتصادی" در لرستان| اتهامات مدیران دستگیر شده چیست؟/ 2 شهردار تحت‌تعقیب

به گزارش تسنیم، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد شب گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، همچنین چند نفر دیگر از مجموعه شهرداری به همراه وی دستگیر شدند که این دستگیری‌ها واکنش‌های زیادی در استان در پی داشت.

دستگیری چند مدیر حوزه شهری

شهردار خرم‌آباد به اتهام فساد مالی- اقتصادی، زد و بند و چندین تخلف دیگر در مجموعه شهرداری دستگیر و در اختیار مسئولان قضایی استان قرار گرفت، تحقیقات در مورد این پرونده در حال انجام و تکمیل شدن است و به‌ احتمال‌ زیاد چند مدیر دیگر از شهرداری نیز در مورد این پرونده احضار و یا دستگیر می‌شوند.

جعفر بدری رئیس‌کل دادگستری لرستان پیش از این در مورد دستگیری و تعقیب تعدادی از مدیران لرستان به دلیل تخلفات اقتصادی گفت: 14 نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آن‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شوراهای شهر است.

در هفته‌های گذشته نیز مرادپور معاون عمرانی استاندار، سپهوند مدیر امور شهری استانداری، 4 عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، دو عضو شورای شهر بروجرد و شهردار سابق ازنا به‌ اتهام تخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟