Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@16:40:19 GMT

ستاره استقلال در تور سرخ‌پوشان افتاد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۴۶۰۰

ستاره استقلال در تور سرخ‌پوشان افتاد+عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال تراکتور که با نظر مصطفی دنیزلی، مسیح زاهدی را از فهرست خود خارج کرده، به دنبال جایگزین این مدافع است. دنیزلی نظر ویژه‌ای روی روزبه چشمی دارد و از ابتدای حضورش در تبریز هم به دنبال جذب و استفاده از این بازیکن در پست هافبک دفاعی بود. در آن مقطع، روزبه چشمی جواب قطعی به تراکتوری‌ها نداد و آن‌ها هم سراغ رضا اسدی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی در آن مقطع به مسئولان تراکتور اعلام کرده بود که اگر راهی قطر نشود، به تبریز خواهد آمد به همین خاطر، مذاکرات دوطرف نتوانسته بود به نتیجه مشخص دیگری برسد.

 

 

حالا با کنار گذاشته شدن زاهدی از تراکتور، پرونده حضور روزبه چشمی در این تیم بار دیگر باز شده است. چشمی قابلیت بازی در دفاع میانی را هم دارد و به همین خاطر، دنیزلی از مالک باشگاه تراکتور خواسته این بازیکن را جایگزین زاهدی کند. دیگر بازیکنی که برای پیوستن به تراکتور مدنظرباشگاه قرار گرفته، خالد شفیعی است. او فصل قبل در سپاهان توپ می زد و حالا به ماشین‌سازی پیوسته است. در صورتی که انتقال چشمی به تراکتور به هر دلیل منتفی شود، مدیران این باشگاه به سراغ جذب خالد شفیعی خواهند رفت.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد