Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید دامغانی ظهر پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی کانون بسیج این شهر ضمن بیان اینکه جبهه مقاومت باعث برهم خوردن معادلات منطقه‌ای شد، ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محور مقاومت قوت بیشتری به خود گرفت و بیش از گذشته خود را نشان داده و در جامعه امروز تثبیت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه محور مقاومت یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ریزی‌های دشمن را متوقف کرد: افزود: دشمن به دنبال ایجاد طرح خاورمیانه جدید بود که این توطئه با ورود به‌موقع حزب‌الله در نطفه خفه شد.

ایجاد طرح خاورمیانه جدید

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: در ایامی که اسرائیل جنگ را آغاز و تمام توان خود را در تجهیزات هوایی متمرکز کرده بود موجبات شهادت مردم مظلوم لبنان را فراهم کرد و این امر اما به‌صورت شکایتی در مجامع بین‌الملل طرح شد اما  رایس وزیر خارجه وقت آمریکا، آن را درد زایمان خاورمیانه جدید خواند و گفت این قتل و غارت مردم لبنان یکی از هزینه‌هایی است که باید بابت طرح خاورمیانه جدید اعمال می‌شد.

دامغانی بابیان اینکه هدف آمریکا تنها لبنان نبود بلکه می‌خواست سوریه، ترکیه عراق و ایران را در تقسیم جغرافیایی کوچک و اسرائیل را به‌عنوان قدرت اصلی منطقه معرفی کند، تأکید کرد: این تفکر در همان گام نخست با اقدام جانانه حزب‌الله متوقف شد.

ناتوانی مشهود دشمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) بابیان اینکه راهبرد قطعی و جدی دشمن سلطه بر خاورمیانه است، اضافه کرد: استکبار با تولید داعش دست از این اقدامات مجرمانه خود برنداشت و نشان داد که همچنان به دنبال اجرایی کردن طرح خاورمیانه جدید است.

دامغانی با بیان اینکه راهبرد ما مقاومت فعال است، تصریح کرد: حافظه تاریخی، مفاهیم قرآنی و دینی ما بر اساس محور مقاومت است و با نگاه به صدر اسلام و تاریخ ۴۰ ساله انقلاب به روشنی می‌توان دریافت که با قدم ثبات و بهره‌گیری از این موضوع می‌توان بر هر قدرتی فائق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم سرهنگ محمد خوشقدم به عنوان فرمانده جوید سپاه شاهرود معرفی شد.

کد خبر 4693276

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه استان سمنان انقلاب اسلامی ایران مراسم تودیع و معارفه روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند