Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ غفاری به مناسبت بزرگداشت مقام و منزلت خبرنگاران در دیدار با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: رسانه‌ها و در راس آن‌ها خبرنگاران در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است می‌بایست بیشتر از پیش روشنگری و انعکاس در خبر‌ها و رسانه‌ها داشته باشند و ضروری است خبرنگاران براساس این بیانیه حرکت کنند و با ذهن فعال و زبان گویا و قلم شیوا به انعکاس آن در جامعه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه ناحیه درگز افزود: خبرنگاران با در نظرگرفتن شرایط حساس جامعه باید تحلیل درستی از جامعه داشته باشند چرا که وقتی در دنیا بررسی می‌کنیم تقابل بین دو اراده یکی انقلاب اسلامی و دیگری غربی به سرکردگی امریکا وجود دارد.   وی افزود: شما خبرنگاران از خانواده انقلاب هستید و راحت‌تر از بنده و سایر مسئولین می‌توانید در رابطه با بیانیه رهبری مطالبه گری نمائید.

فرمانده سپاه درگز با تاکید بر انتقال مسائل و مشکلات توسط خبرنگاران افزود: شما می‌توانید مشکلات و نارضایتی‌ها را به مسئولین منتقل نمائید و این کار تاثیر خوبی در سالم سازی جامعه دارد.

وی در ادامه بخشی از فعالیت‌های محرومیت زدایی سپاه را بیان نمود و افزود: به رغم کمبود اعتبار و مشکلات موجود در سال گذشته ۲۸ پروژه محرومیت زدایی اجرا و به نتیجه رسیده است و درصورتیکه سایر ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم و کافی را با ما داشته باشند می‌توانیم به پشتوانه بسیجیان عزیز به راحتی قول تکمیل پروژه‌های عمرانی ساخت و ساز منازل مسکونی برای محرومین را در موعد تحویل دو ماهه بدهیم.

در این نشست حجت السلام داود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز نیز اهمیت و اثر قلم درجامعه رایاد آور شد و افزود: قدرت قلم است که قهرمان را به جامعه معرفی می‌کند و او را به هدف اصلی خودش می‌رساند. عبدالهی گفت: خبرنگاران با تمام صبوری که دارند باید مطالب و گزارش‌ها را همانگونه که هست بنویسند و نباید افراط و تفریط درکار آنان باشد و تا می‌توانند باید درجامعه وحدت ایجاد کنند و امید واقعی را به جامعه بدهند.

درپایان با اهدای هدایایی از زحمات بی دریغ خبرنگاران قدردانی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند