Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس جدیدترین آمار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ۲۰ مرداد، شش میلیارد و ۶۸۰ میلیون یورو وارد سامانه نیما شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گمرک ایران، بر اساس جدیدترین آمار اتاق بازرگانی تهران، از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا ۲۰ مرداد، شش میلیارد و ۶۸۰ میلیون یورو وارد سامانه نیما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اتاق بازرگانی آمار عملکرد یک ماهه اخیر را نیز منتشر کرده که بر این اساس، در یک ماه منتهی به ۲۰ مرداد ماه سال ۱۳۹۸، ارز صادراتی وارد شده به نیما یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورو بوده است که در قیاس با ماه قبل از آن، کاهش ۲۴۰ میلیون یورویی را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، در یک ماه گذشته حدود «۹۷۰ میلیون یورو» ارز در سامانه نیما برای واردات خریداری شده که این عدد نیز در قیاس با ماه قبل از آن، کاهش حدود ۳۰۰ میلیون یورویی را نشان می‌دهد.

سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) از اردیبهشت ۹۷ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد تا شرایطی امن برای خرید و فروش ارز ایجاد کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:‌سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبار‌های موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان