Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@04:37:06 GMT

مهاجم پرویی در آستانه پیوستن به تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۴۴۰

مهاجم پرویی در آستانه پیوستن به تراکتور

مهاجم ۲۷ ساله پرویی در مسیر پیوستن به سرخپوشان تبریزی قرار دارد.

به گزارش مشرق، سایت پرویی «اُواسیون» گزارش داد ویلیان میمبلا، تیم یونیون کومرسیو پرو را به منظور پیوستن به تیم تراکتور تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران ترک خواهد کرد. این مهاجم پرویی در حال حاضر در تلاش برای تکمیل فرایند دریافت ویزا است تا در چند روز آینده به همراه اِلیو کاسارتو، مدیر برنامه‌های خود به ایران سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

امانوئل آدبایور به تراکتور می‌آید؟

بر اساس این گزارش، میمبلا 27 ساله پس از قطعی شدن حضورش در فوتبال ایران با هم‌تیمی‌های خود در تیم یونیون کومرسیو خداحافظی کرده است. این مهاجم پرویی احتمالاً قراردادی سه ساله با باشگاه تراکتور تبریز امضا خواهد کرد.

این دومین تجربه ویلیان میمبلا برای بازی در خارج از پرو خواهد بود، او پیش از این در سال 2014 برای تیم ناسیونال مادیرا پرتغال بازی کرده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال مهاجم پرو لیگ برتر تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی ، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه