Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:41:44 GMT

خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۴۷۸

خرید خودرو با چند فقره چک سرقتی + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در اولین روز‌های بهمن ماه سال ۹۷ یکی از شهروندان ساکن لواسان با مراجعه به کلانتری ۱۶۶ اظهار داشت که از منزلش سرقت شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور مأموران کلانتری در محل بررسی‌های اولیه انجام و پرونده در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شاکی به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دعوت شد و در تحقیقات اظهار داشت که غروب آخرین روز از دی ۹۷، از منزل خود واقع در لواسان، خارج شده و پس از انجام امور شخصی به منزل مراجعه کرده ناگهان فردی با صورت پوشیده از دیوار خانه اش به داخل پریده و با تهدید سلاح سرد دست و پای او را بسته و هفت فقره چک (چهار فقره چک امانتی دوستان شاکی و سه فقره چک متعلق به خود شاکی) و حدود یک میلیون تومان وجه نقد را سرقت و از منزل متواری شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: با توجه به این که شاکی شماره چک‌های مسروقه را در اختیار داشت با هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از چک‌ها از سوی بانک مسدود شد، اما مشخص شد ۲ فقره از چک‌ها از سوی یک بانک در شهرستان بابل، وصول شده است.

سرهنگ دست خال تصریح کرد: در هماهنگی با مسئولان بانک مشخص شد چک‌ها از سوی فردی به نام "ابراهیم" وصول شده که این فرد در خیابان سراج تهران شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که در تحقیقات انجام شده اظهار داشت چک‌ها را از فردی به نام "محمود" در قبال فروش برنج دریافت کرده و از مسروقه بودن آن‌ها اطلاعی ندارد.

بیشتر بخوانید: خریداری تجهیزات ایمنی با چک‌های سرقتی

او تصریح کرد: متعاقبا بنابر دستور مرجع قضایی محمد تحت تعقیب قرار گرفت و مدتی بعد شناسایی و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد که او نیز در بررسی‌های صورت گرفته اظهار داشت چک‌ها را در قبال فروش یک دستگاه خودرو از فردی به نام "مهران" دریافت کرده و قرار شده که مابقی وجه خودرو را به صورت اقساط دریافت کند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، در ادامه توضیح داد: با انجام اقدامات پلیسی، مهران در چهاردهمین روز مرداد امسال، در محدوده لواسان شناسایی و دستگیر شد که پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و اذعان داشت که با اطلاع از وجود چک و وجه نقد در منزل شاکی، اقدام به سرقت کرده است.

به این ترتیب، با اعتراف صریح متهم و تکمیل پرونده، متهم برای رسیدگی قضایی به جرمش، راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

سارق چک‌های بانکی دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان