Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی جاده های استان کرمانشاه که با حضور مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: سه عامل انسان (راننده) خودرو و جاده در بروز حوادث رانندگی نقش دارند که از این سه عامل ۸۰ درصد نقش انسان در تصادفات پر رنگ است بنابراین هرچند عوامل دیگر بسیار با اهمیت است باید در حوزه فرهنگ ترافیک و رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی اظهار داشت: متاسفانه در کشور بعد از اینکه حادثه ای اتفاق می افتد مانند واژگونی یک اتوبوس در یک نقطه حادثه خیز با اعزام چند تیم به فکر مقابله و شناسایی عوامل بروز هستیم در حالی که در دنیا این روش ها منسوخ شده و باید به فکر کارهای پیشگیرانه قبل از وقوع حادثه باشیم که خیلی کم هزینه تر است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید با استفاده از فن آوری و داشتن آمار و اطلاعات برخط سوابق خودروها، رانندگان، بیمه آنها و اصلاح رویکرد مدیریتی پیشگیرانه، تلفات جاده ای کشور که آمار آن بسیار زیاد است را کاهش دهیم که در دستور کار جدی پلیس راه کشور است و بزودی اجرایی می شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعد از اجرای هوشمند سازی پلیس راه و جاده های اصلی کشور، بیشتر تمرکز پلیس راه ها معطوف بر جاده های فرعی خواهد بود.

وی جاده های استان کرمانشاه در بحث تردد زائران اربعین را بهتر از استان ایلام دانست و گفت: در بحث ترانزیت که برای اقتصاد کرمانشاه اهمیت زیادی دارد، تانکرهای ترانزیتی به جاده های استان آسیب زده که باید برای آن اعتبار خاص در نظر گرفته شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

۳۲۰۹/۸۰۶۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمنی تصادفات جاده ای کرمانشاه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار تیمور حسینی گفت: قرار است اصلاحاتی در برخی از بند‌های این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.
­
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، افزود: در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران