Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:29:06 GMT

زیرساخت‌ جاده‌ای کرمانشاه برای اربعین مطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۶۰۲

زیرساخت‌ جاده‌ای کرمانشاه برای اربعین مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور حسینی ظهر امروز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه اظهار داشت: در مقایسه مرز مهران با خسروی مزایای مرز خسروی به لحاظ معابر مواصلاتی است که زوار مسیر کمتری طی کرده و زیرساخت های جاده‌ای استان تا ۹۰ درصد مطلوبتر از مهران است.

وی افزود: نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که در مهران چون عمده مراجعات به چند روز اربعین منتهی می شود بخش خصوصی رغبت چندانی برای ارائه خدمات ندارد و استان کرمانشاه باید از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کند تا راغب شود و خدمات رفاهی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه کشور بیان داشت: تعریض گردنه پاتاق و قطعه ۱۷ کیلومتری سرپلذهاب به قصرشیرین باید تسریع شود.

سردار حسینی به مشکلات تردد اتوبوس ها در مرز اشاره کرد و گفت: این موضوع با توجه به اولین سال بازگشایی مرز ریسک کار را افزایش می دهد و باید امسال اتوبوس هایی که کنترلشان با ما است داشته باشیم و خودروهای شخصی تردد داشته باشند، همچنین حداقل ۱۰ دستگاه جرثقیل برای رفع مشکلات احتمالی در اختیار پلیس قرار گیرد.

این مسئول گفت: محدودیت ساعات پذیرش مرز هم از نکات چالش برانگیز است چون تعطیلی چند ساعته مرز موجب ایجاد تجمع بزرگی در این منطقه می شود که باید تدابیر مناسبی برای آن اختیار کرد.

کد خبر 4693343

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی پلیس راه کشور کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

دیگر خبرها

  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه