Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: انصافا مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند که در واقع جان و روح انقلاب اسلامی است؛ در دوران اسارت به معنای واقعی کلمه ترجمه و تفسیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن و آغاز دهه ولایت امروز(پنج شنبه)همایش پیاده‌روی با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و دیگر مسئولان استانی و شهری از ابتدای بوستان ملی باراجین به سمت تپه نور الشهدای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در این همایش اظهار کرد: مفتخرم در آغاز دهه ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر در این اجتماع باشکوه افتخار حضور دارم.

وی با اشاره به اقتدارآفرینی آزادگان سرافراز ایرانی در دوران اسارت افزود: امیدوارم یاد و خاطره جامعه ایثارگران را فرموش نکنیم و همیشه قدرشناس مبارزات و مقاومت آنها باشیم.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انصافا مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند که در واقع جان و روح انقلاب اسلامی است؛ در دوران اسارت به معنای واقعی کلمه ترجمه شده و تفسیر گردیده است.

وی عنوان کرد: آزادگان عزیز نماد استقاومت و ایستادگی بر روی اصول، ارزش‌ها، مبانی فکری و اعتقادی و همچنین آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب هستند؛ که حتی در شرایط سخت و در چنگال دژخیمی به نام صدام همچنان استوار ایستادند و بر روی اصول خود پافشاری کردند.

ابوترابی فرد بیان کرد: این جمله زیبا از اخوی بزرگوار را هیچگاه از یاد نمی‌برم که می‌گفتند، نمایندگان صلیب سرخ اظهار می‌کردند شما اسرای ایرانی در این اردوگاه‌های پرشکنجه و تاریک عراق که هیچ روزنه‌ای از امید در آن دیده نمی‌شود یک جمهوری اسلامی تشکیل دادید که فقط پرچم ایران را ندارد.

وی در ادامه گفت: این جمله بلند معنای گسترده‌ای را در بر دارد؛ چراکه در قلب عراق و در چنگال صدام، جمهوری اسلامی با همه هویتش حضور دارد و دشمن آن را می‌بیند که این به معنای ایستادگی، استقامت، بصیرت و شناخت اسرای ایرانی است.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: امام علی (ع) فرموده است، "لایحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر" که به درستی آزادگان عزیز این اندیشه و تفکر را در دوران اسارت پاس داشتند و منشا افتخار بودند.

این مقام مسئول در پایان از مسئولان سپاه، بسیج، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین که این برنامه را مدیریت کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ملک حسینی در جمع هیات رئیسه سپاه فتح استان ادامه داد: اینکه بگوییم کتاب خاطرات شهدا زیر چاپ می‌رود خوب است، اما باید سعی شود کتاب‌های صوتی نیز در این زمینه تولید شود.
فرمانده سپاه فتح هم با بیان اینکه آغاز برنامه ریزی اجلاسیه‌های شهدای استان از آذر ۱۴۰۱ بود گفت: این اجلاسیه‌ها ۳۲ کمیته دارد که می‌توان به اجلاسیه شهدای هلال احمر، کهگیلویه، باشت، گچساران، بهمئی، دانش آموزی و دانشجویی اشاره کرد.
سردار خرم دل افزود: قرار است امسال ۲۰ اجلاسیه برگزار شود که از این تعداد ۱۲ مورد در مرکز استان است.

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد