Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تائید خبر انتقال پنج جسد در جزیره لاوان به بخش‌های مربوطه گفت: منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این مورد هستیم. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

فاطمه نوروزیان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جزایر خلیج فارس، با بیان اینکه اطلاعات پیرامون پنج جسد پیدا شده در یک منزل مسکونی در لاوان کماکان بسیار محدود است اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توان پیرامون دلایل فوت این پنج نفر که گفته می‌شود از یک خانواده هستند نظر دقیقی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر|جسد یک خدمه کشت غرق شده در آبهای عسلویه یافت شدکرمان| جسد دختربچه 3 ساله جیرفتی پس از 5 روز پیدا شدکشف جسد مثله‌شده زن جوان در تهرانسر

وی یادآور شد: شرح ماجرا نیز این گونه است که گویا حدود 10 الی 15 روز از این خانواده هیچ خبری نبوده است تا اینکه توسط پدربزرگ خانواده خبر عدم حضور این خانواده منتقل می‌شود که با مراجعه به منزل مربوطه مشاهده می‌شود پنج جسد در خانه مذکور وجود دارد که اجساد به بخش‌های مربوطه در مرکز جزیره لاوان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S6,1433/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس