Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاوه، ظهر امروز در دیدار معاونان، روسای سازمان ها و برخی از کارکنان شهرداری مرند، اظهار داشت: جهت حل مشکلات و اختلاف نظرهای احتمالی پروژه جواهر و مشارکت کننده سابق، هیات داوری تشکیل می شود، طبق توافقی که با زنوزی مشارکت کننده سابق صورت گرفته، اختلافات در هیات داوری حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کاوه همچنین اظهار داشت: با توجه به کمبود آب، تلاش می کنیم از چمن مصنوعی در شهر استفاده کرده و یا اقدام به کف سازی کنیم.

وی افزود: تهیه آب خام برای آّبیاری چمن های شهر مرند، نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

شهردار مرند بر ضرورت اهمیت جلب مشارکت های مردمی در اجرای پروژه های شهری تاکید کرد: انتظار داریم مرندیان مقیم تبریز و تهران در اجرای پروژه ها و طرح های این شهر مشارکت داشته باشند.

کاوه با بیان اینکه جلب مشارکت های مردمی یکی از وظایف شورای اسلامی شهر است، ابراز داشت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان تاکنون از بدهی های شهرداری مرند به سازمان ها و پیمانکاران پرداخت شده است.

به گفته شهردار مرند پروژه های راکد به جز ساختمان مدیریت بحران، مجدد فعال شده و مراحل پایانی خود را طی می کنند و در سال جاری به بهره برداری می رسد.

کاوه اذعان داشت. سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری مرند ۶ میلیارد تومان بدهی داشت و این بدهی مربوط به سال های گذشته بود که بخش اعظمی از آن پرداخت شده است.

شهردار مرند همچنین با اشاره به تملک گسترده در شهر مرند عنوان کرد: معابر شهری به میزان حدود ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته و امسال تملک و مسیرگشایی شده است.

وی افزود: حقوق های کارکنان شهرداری در طول ۲۲ ماه گذشته، بدون دستبرد به املاک شهرداری پرداخت شده و آن ها در جهت تملک و مسیرگشایی هزینه شده است.

کاوه تصریح کرد: ۸۳ درصد بودجه سال گذشته شهرداری مرند به میزان ۶۸ میلیارد تومان محقق شد و بودجه امسال ۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

شهردار مرند با اشاره به کاهش میزان عوارض شهری گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، میزان پرداخت عوارض شهری کاهش پیدا کرده و به علت کمبود نقدینگی شهرداری، در آُسفالت ریزی مشکل داریم چرا که باید به صورت نقدی خریداری شود.

وی اذعان داشت: نوسانات قیمت ها در بازار باعث شده، پیمانکاران به پروژه ها ورود پیدا نکنند و در مناقصه ها شرکت نمی کنند.

کاوه در ادامه با ابراز رضایت از تعامل شورای شهر با شهرداری گفت: تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری مرند در مقایسه با گذشته بیشتر شده است.

به گفته شهردار مرند ۵ سازمان شهرداری در مرند فعالیت می کنند و از این لحاظ از بسیاری از شهرهای استان آذربایجان شرقی پیشگام هستیم.

وی همچنین شهرک میلاد را یک فرصت و مشکل برای شهر مرند دانست و ادامه داد: در مساله عوارض تفکیک و تغییر کاربری درآمدی کمتری داریم، ماهیانه یک میلیارد تومان از سازمان امور مالیاتی دریافت می کنیم اما میزان پرداخت حقوق به کارکنان شهرداری مرند بیش از ۲ میلیارد تومان است.

کاوه با اشاره به حجم نیروی انسانی در شهرداری مرند تصریح کرد: ۲۰ نفر از نیروی انسانی شهرداری مرند بازنشست شده و فرد جدیدی جذب نشده است و تلاش می کنیم چند نفر را نیز در ماه های آینده بازنشست کنیم تا میزان پرداخت حقوق به کارکنان کاهش پیدا کند.

وی در پایان با تبریک سالروز اقامه نماز جمعه اظهار داشت: به همین مناسبت تابلویی تهیه شده و به محضر امام جمعه مرند اهدا می شود.

کد خبر 4693271

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند پروژه عمرانی اقامه نماز جمعه روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال