Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:42:45 GMT

نخستین تلاش ایرانیان برای صعود به تبلیس کو

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۶۲۳۶

نخستین تلاش ایرانیان برای صعود به تبلیس کو

گروهی از کوهنوردان کشورمان برای صعود به قله 6245 متری «تبلیس کو» تاجیکستان تلاش خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیمی ۸ نفره از کوهنوردان کشورمان با هدف نخستین تلاش ایرانیان بر کوهستان ۶۲۴۵ متری «تبلیس کو»  واقع در پامیر شرقی تاجیکستان، از روز آینده تلاش خود را آغاز می‌کنند.

 

اسامی کوهنوردان به شرح ذیل است:

 

محمد حسن‌نجاریان سرپرست، حمید محمودی سرپرست دوم، مژگان گلستان پزشک، ملکان ولی زاده، رضا گل زردی، «محمد حسن باستانی، سعید محمد صالحی و مجتبی سلطانی

 

سنگ نوردی - کوهنوردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سنگ نوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر یک چالش بزرگ پیش روی خود داشت و اوسمار برای پست دفاع راست باید به وحدت حنانوف اعتماد می‌کرد که حدود یک ماه و نیم به علت مصدومیت دور از لیست بود.

وحدت در بازی با سپاهان ۸۸ دقیقه در زمین بود اما نتوانست انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و در نهایت جای خود را در دقایق پایانی به فرشاد فرجی داد‌.

نکته جالب توجه اینکه وحدت در مدت اخیر در تیم ملی تاجیکستان بازی‌های درخشان‌تری را از خود به جا گذاشته است و پرسپولیس نیز به چنین سطح از آمادگی این بازیکن جوان احتیاج دارند‌.

البته حنانوف در تیم ملی تاجیکستان مدافع وسط است و ممکن است این تغییر پست نیز روی عملکردش تاثیر بگذارد. با این حال حنانوف پس از مصدومیتش پنج بازی دیگر نیز فرصت دارد تا به سرخ‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱