Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم علم و ادب شهرداری تبریز امروز با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساندند.

بر این اساس، یونس باهنر به عنوان سرمربی، رضا فرجپور تبریزی به عنوان مربی و مهدی غلام پور به عنوان مربی دروازه‌بانان قرارداد خود را با باشگاه علم و ادب به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیر نظری به عنوان مدیر تیم،  امیر توپچی پور نیز به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال علم و ادب شهرداری تبریز قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کردند.  

به گزارش ایرنا،   سید مهدی قریشی، سجاد رهبر، مهدی کاظمی، علی نظری، حسین فلاحیان، رضا نجاری و عرفان سیدی نیز به عنوان بازیکنان جدید این تیم قراردادهای خود را به ثبت رساندند.

تیم فوتبال دسته یک علم و ادب شهرداری تبریز  شنبه ۲۶ مرداد مقابل تیم فوتبال نود ارومیه رقابت خواهد کرد.

/۳۰۷۱/۹۸۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!

آفتاب‌‌نیوز :

بازی استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدید خودشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه در لیگ برتر را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، تحت هر شرایطی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و یک قدم موثر به قهرمانی نزدیک‌تر خواهند شد.

در این میان نکته‌ای که مورد توجه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال واقع شده و قطعاً در جلسه هماهنگی قبل از بازی مورد ارزیابی و تاکید آن‌ها قرار خواهد گرفت، بحث آرامش آبی پوشان در شب قبل از مسابقه است. آن‌ها تاکید دارند باید فضا در اطراف هتل محل اقامت استقلال به گونه‌ای مهیا شود که آرامش بازیکنان حفظ شده و خواب بازیکنان دچار مشکل نشود، چون در هفته‌های پایانی فصول گذشته بار‌ها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس افتاده که شب قبل از بازی‌ها در دیدار‌های خارج از خانه به واسطه هیاهو مقابل هتلشان به دردسر افتاده‌اند.

برای مثال جالب است بدانید استقلال چند سال قبل در کورس قهرمانی حضور داشت و در شهری البته غیر از تبریز باید به میدان می‌رفت. دقیقاً شب پیش ازآن بازی دو کامیون مرتب مقابل هتل محل اقامت آبی پوشان تردد می‌کردند و به صورت خودجوش هرگاه نزدیک هتل می‌شدند بوق خود را به صدا در می‌آوردند! البته همانطور که گفتیم، این اتفاق در شهری غیر از تبریز به وقوع پیوست، اما استقلالی‌ها تاکید دارند باید طوری هماهنگ شود که فضا برایشان در تبریز کاملاً مهیا و عادلانه باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم