Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان پیام ویژه ای خطاب به محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

به گزارش صدای ایران از العالم، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران گفت: وقتی که دولت آمریکا شخص شما را مورد تحریم قرار داد و شما را به فهرست شرف اضافه کرد، من و برادرانم تصمیم گرفتیم که برای شما پیامی بفرستیم و طی آن مراتب همبستگی وارادت خود را به شما اعلام داریم ، اما من تصمیم گرفتم که ارسال این پیام را تا امروز یعنی تا 14 روز اوت به تاخیر بیندازم ، روزی که در آن ، مقاومت لبنان، امریکا و اسرائیل را در جنگ 33 روزه در ماه های ژوئیه و اوت سال 2006 با حمایت و پشتیبانی کامل جمهوری اسلامی ایران، شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه این پیام اظهار داشت: در آن جنگ ظالمانه و آن تجاوز بزرگ، دولت امریکا که در آن زمان جرج بوش پسر بر مسند قدرت بود و کاندولیزا رایس و جان بولتون سکاندارن سیاست خارجه این رژیم بودند شکست خوردند، آنهایی که از ارتش اسرائیل به عنوان ابزاری اجرایی و به ادعای خودشان قویتریتن ارتش منظقه یاد می کردند، شکست خوردند.

در متن پیام سید حسن نصرالله آمده است: اما چند هفته بعد، بولتون به یک مسئول عرب گفت: اکنون باید جنگ را متوقف کنیم. مسئول عرب به او گفت: آیا حزب الله راشکست دادید؟ گفت: نه آن مسئول عرب گفت: آیا حزب الله تسلیم شد؟ بولتون پاسخ داد: نه، درصورتیکه جنگ ادامه پیدا کند، اسرائیل با فاجعه ای بزرگ روبرو خواهد شد؛ حال بولتون که نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید به سرنگونی می کرد، تا کنون نتوانسته است در زندگی خود به هیچ دستاورد و پیروزی برسد و در چنین روزهایی در سال 2006 ، امریکا درحال عقب نشینی و شکست در برابر مقاومت مردمی بود در کشوری با مساحت کم ، اما اکنون در برابر کشور بزرگ منطقه و ملتی یکپارچه و نظامی منسجم و رهبری بزرگوار چگونه عمل خواهد کرد؟

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: شما، جناب وزیر که همواره در محافل بین المللی فریادتان بلند است و حقیقت را می گویید و به حق سخن می گویید و در برابر طاغوت های زمانه (امریکا و ترامپ و امثال آن ها) می ایستید، این بزرگ ترین جهاد است.

دبیرکل حزب الله لبنان در پایان این پیام گفت: آن ها خواستند شما را محاصره و تبعید کنند و بترسانند اما با تحریم آمریکا حضورتان را مقتدرانه‌تر و تاثیرگذارتر کرده است و مقام و جایگاه‌تان برتر شده و ان شاالله به همین شکل مدافع مظلومان ومستضعفان و مقاومت باقی خواهید ماند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله صدای ایران ایران صدا ایران صدا دبیر کل حزب الله لبنان ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۴۰ عصر امروز شنبه شانزدهم مارس ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در تله الکرنتینا را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

همچنین رسانه‌های عبری زبان از پیداکردن لاشه یک پهپاد در کوه‌های «سیرین» در بالادست دره اردن خبر دادند و اعلام کردند که به نظر می‌رسد این پهپاد متعلق به حزب‌ الله لبنان است.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و اطراف شهرک‌های «مروحین» و «میس الجبل» در جنوب لبنان خبر داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • استاندار قم: ۲ پرچم جهاد فرهنگی و جهاد خدمت را در قم بلند کردیم
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • المالکیه با خمپاره هدف قرار گرفت
  • واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تمسخر گالانت توسط رسانه‌های عبری