Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زارع روز پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت منابع طبیعی شهرستان افزود: قضات طبق مقررات به وظایف خود نسبت به پدیده زمین‌خواری اقدام می‌کنند و همکاری مردم با ماموران محیط زیست به خصوص دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در پیشگیری از تخلف زمین‌خواری موثر است.

همچنین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: این اداره  در شرایط مختلف با همکاری قوه قضائیه می‌تواند در کاهش جرم نقش موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید علی باقری افزود: حفظ عرصه‌های ملی و طبیعی یک وظیفه همگانی است و همه در قبال آن مسئول هستند.

ییلاقی بودن اغلب روستاهای بخش مرکزی مهریز به خصوص در دهستان میانکوه موجب تشدید پدیده زمین خواری و تصرف غیرقانونی باغ‌ها و اراضی ملی منطقه شده است.

این پدیده به رغم نظارت و پیگیری‌های خوبی که سال های اخیر توسط دستگاه‌های مسئول انجام شد همچنان از جمله مسائلی است که نارضایتی مردم روستاهای منطقه را به همراه دارد.

بخش مرکزی مهریز شامل دهستان‌های میانکوه ، ارنان ، تنگچنار ، بهادران و خورمیزات است و از جمعیت  ۵۵ هزار نفری شهرستان حدود ۳۰ درصد در روستاها زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین