Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس کشور از فوت ۲ زن بر اثر برق گرفتگی در زمین کشاورزی خبرداد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  گفت: ظهر امروز پنج‌شنبه (24 مردادماه) ساعت 12:44 دقیقه حادثه برق‌گرفتگی به آدرس روستای میانبال در شهرستان هادی‌شهر واقع در بابلسر به اورژانس اطلاع داده شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس ادامه داد: بلافاصله بعد از حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه مشخص شد که 2 خانم حدود 45 ساله و یک نفر آقا در زمین کشاورزی به دلیل برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس کشور برق گرفتگی حادثه زمین کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم