Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تحقق اهداف منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مستلزم عزم همه مردم و مسئولان است. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: اسلام سرشار از سفارش‌ها و توصیه‌های راهبردی و انسان‌ساز برای بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش تخصصی نقش رسانه در گام دوم انقلاب در رشت برگزار شدشش ماه از گام دوماصفهان| لزوم شناخت عظمت انقلاب توسط اصحاب رسانه؛ چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب تنها با حضور جوانان محقق می‌شودفرمانده سپاه قدس گیلان: بی‌توجهی به بیانیه گام دوم انقلاب موجب انحراف می‌شود

وی تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام را مایه نجات بشریت از گمراهی دانست و گفت: اگر می‌خواهیم راه را از بیراهه و سره را از ناسره به‌درستی تشخیص دهیم و در دام شیاطین گرفتار نشویم باید عملمان منطبق با دین مبین اسلام باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان یکی از مهم‌ترین فرایض دینی را فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: باید در جامعه دینی نسبت به عمل و اجرای صحیح این فریضه دینی توجه بیشتری صورت گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی سه شرط بهترین امت‌ها را ایمان، امربه‌معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: این شروط نشان از اهمیت آن است که باید در جامعه تبیین شود.

وی بیان داشت: هر فردی باید امربه‌معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده‌اش آغاز کند و اگر این‌گونه باشد یک امربه‌معروف و ناهی از منکر در جامعه حرف و سخنش می‌تواند اثرگذار باشد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: این جلسات از شأن و مقامی ویژه و اثرگذار برخوردار است؛ چراکه در آن راهکارهای عملی در موضوعات مختلف مطرح می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این جلسه حول محور تبیین راهکارهای عملی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بحث و بررسی شد.

از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بررسی پیشنهاد‌های حوزه هنری استان سمنان در تحقق گام دوم انقلاب بود و همچنین تصمیمات اتخاذشده در مورد دهه ولایت و امامت و برنامه‌های اجرایی در این هفته بررسی شد.

انتهای پیام/ ز

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است