Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت عالم ربانی آسید میر احمد تقوی را به مردم استان کهگیلویه وبویراحمد و بیت معظم وی تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس رهبر انقلاب در پیامی درگذشت حجت الاسلام آسید میر احمد تقوی از علمای فاضل و مجاهد استان کهگیلویه وبویراحمد را به مردم این استان و بیت معظم ایشان تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام امده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین آسید میر احمد تقوی رحمت الله علیه را به عموم مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و بالخصوص به علماء اعلام و ارادتمندان ایشان و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم و معزّز تقوی تسلیت میگویم.


در طول دهها سال آشنایی و ارتباط با این عالم بزرگوار، همواره مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم و تربیت متعلمان و جویندگان، همراه با صدق و صفای کم نظیر را از خصوصیات بارز این روحانی بزرگوار شناخته‌ام و این‌گونه خصال نیکو و برجسته، در میزان الهی از برترین حسنات است.


رحمت و رضوان الهی بر روح پر فتوح آن عالم ربانی باد.


سیّد علی خامنه ای


۲۴/مردادماه/98

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود