Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ایستگاه متروی شهدای تهران، این روزها میزبان «عصرانه کتاب» است.

محفلی فرهنگی که به معرفی کتاب و بازگو کردن زندگینامه و خاطرات شهدا پرداخته است.

عصرانه کتاب، توانسته نظر افراد زیادی را جلب کند و مخاطبان را سوی حال و هوای کتابخوانی بکشاند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ،گفت: شست‌وشوی مغز و عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود و به عبارتی دیگر کتاب موجب می‌شود انسان نمیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر،حجت الاسلام جواد نیک بین در آیین افتتاح کتابخانه عمومی برکتِ حاج سید مجتبی حسینی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن برگزار شد، گفت: دوست خوب، آدم را در مسیر خوب و رفیق بد، انسان را به مسیر بد هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: انسان برای حرکت در یک مسیر ابتدا باید هدف و سپس همسفر خود را انتخاب کند، به عبارتی همسفر نقش به سزایی در انجام کارها و موفقیتهای کلان ایفا می‌کند.

نیک بین ادامه داد: شستشوی مغز و عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود و به عبارتی دیگر کتاب موجب می‌شود انسان نمیرد. اگر از کتاب دوری کنیم بدون شک بدانید که از دایره عقل خارج می شوید؛ لذا برای به روز رسانی اطلاعات و دانش خود نیازمند مطالعه مستمر هستیم.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ توصیه کرد: برای جلوگیری از زوال عقل و افزایش دانایی و آگاهی شهریار، حافظ، سعدی و مثنوی و در آخر کتاب خوب بخوانید.

حجت الاسلام جواد نیک بین، ضمن تقدیر از بانیان افتتاح کتابخانه در منطقه ترشیز اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد حضور جمعیت کثیری از کتابخوانان در این کتابخانه باشیم.

حسین نوربخش، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح کتابخانه در منطقه ترشیز کهن، گفت: این دومین کتابخانه عمومی است که در سال 1403 افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: جهش کتابخوانی و کتابخانه سازی را از این منطقه شروع کرده ایم و امیدوارم این جهش با حضور شما در این کتابخانه امتداد پیدا کرده و رشد کند.

نوربخش با بیان اینکه امروز شاهد 153مین کتابخانه عمومی استان هستیم، اظهارکرد: کتابخانه های عمومی امروز با هویت ایرانی و اسلامی نقش ارشادی را در جامعه ایفا می کنند. هدف ما بر این است تا با ارائه خدمات کتابخانه ای بتوانیم نسلی آگاه و دانا را پرورش دهیم.

وی افزود: امیدواریم هر روز بیش از پیش بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گامهای موثرتر و مفیدتری برداریم.

علی دهقان زاده، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بردسکن نیز گفت: بنای کتاب و کتابخوانی، مسئله ای است که در دین اسلام به آن تاکید شده است و خداوند به واسطه یکی از شایسته ترین بندگان خود انسانها را به کتابت و کتاب راهنمایی کرد.

وی با بیان اینکه باید به کتاب، غذای روح نیز توجه شایسته و بایسته داشته باشیم، افزود: به عنوان خادم مردم این شهرستان، سپاسگذار فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی هستم.

دهقان زاده عنوان کرد: ما قدردان حضور پررنگ خیرین بومی در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی در حوزه کتابخانه‌ها هستیم و امیدواریم در آینده شاهد افزایش بیش از گذشته تعداد کتابخانه در این خطه فرهنگ دوست باشیم.

مهدی زارعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بردسکن نیز گفت: تلاش ما بر این است تا این کتابخانه را به مرکزی برای اجرای برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک، برگزاری دوره های آموزشی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ... تبدیل کنیم.

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی برکتِ مرحوم حاج سیدمجتبی حسینی با مساحت 1500مترمربع و زیربنای 265مترمربع و بخشهای کودک، مخزن کتاب، دو سالن مطالعه ویژه خانمها و آقایان، نشریات و ... در شهرستان بردسکن، روستای شفیع آباد، خیابان ولیعصر(عج) 13 واقع شده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است