Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:14:06 GMT

رقابت بچه های محراب با اذان در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۷۵۲۷

رقابت بچه های محراب با اذان در کاشان

مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این مسابقه فرهنگی در راستای نشر و ترویج فرهنگ اذان گویی و استفاده از ابزار‌های فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان درفعالیت‌های قرآنی، پسران پایه تحصیلی سوم تا ششم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان این که شنبه ۲۶ مرداد ماه آخرین فرصت حضور در این رقابت است، افزود: شرکت کنندگان بعد از ثبت نام برای رقابت با یکدیگر روز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه در فرهنگ سرای معراج حاضر می‌شوند و مورد ارزیابی و قضاوت داوران قرارمی گیرند.

والی زاده، با اشاره به این که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه همزمان با روزجهانی مسجد اجرا می‌شود، گفت: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی در قالب ایجاد رقابت سالم، حمایت از نوجوانان موذن ناشناخته از اهداف مهمی است که فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کاشان به دنبال تحقق آن هستند.

او اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند با مراجعه به فرهنگ سرای معراج به نشانی خیابان آیت اله کاشانی، کوی ملک آباد و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۴۷۲۴۳۴ کسب آگاهی کنند.

انتهای پیام/م   برگزاری مسابقه اذان با عنوان«بچه های محراب در کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احکام شرعی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفارت ایران در باکو حضور یافت و با سفیر کشورمان در باکو دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز پنجشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در دومین روز‌ از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و‌ گفت‌‌وگو کرد.

بحث و‌ بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و‌ آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و‌ همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو‌ کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته(دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد. اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تأکید کرد.

وزیر ارشاد: بدون نگاه به مرزهای سیاسی، به اندیشمندان خود توجه می‌کنیم + فیلم

وی  همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان