Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان کردستان از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد. تاریخ انتشار: 18:06 - 24 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۹۳۹

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه پس از دیدار با علما و روحانیون استان کردستان به همراه غلامحسین اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه، با حضور سرزده در زندان مرکزی سنندج از بند‌های مختلف زندان بازدید و با زندانیان از طیف‌های مختلف گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، آیت الله رئیسی در ادامه سلسله سفر‌های استانی خود امروز (پنج شنبه ۲۴ مردادماه) به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی به استان کردستان سفر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیسی کردستان سفر رئیسی به کردستان رئیس قوه قضائیه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم صبح دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از همه اقشار مختلف جامعه و خیرینی که در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد حضور داشتند اظهار کرد: وقتی فردی به دلیل محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد از طرفی هم چون بعضی مواقع سرپرست خانوار زندانی است و درآمدی وجود ندارد این خانواده از نظر اقتصادی و معیشتی نیز دچار تنش می‌شود.

محمد اسدی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان دارالمومنین دیلم در همه عرصه‌ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده و هستند، بیان داشت: مشارکت خیرین و شهروندان شریف دیلمی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه بعضاً موجب خوشحالی فرزندان از بازگشت پدر خانواده و نجات خانواده از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم کار برای رضای خدا را بسیار شیرین دانست و کمک و یاری به برادر دینی و مؤمن خود را از کارهای بسیار پسندیده دانست که همه امامان و معصومین به انجام آن سفارش کرده اند.

وی از همه عواملی که در برگزاری این جشن‌ها و جمع آوری کمک‌های مردمی در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تلاش می‌نمایند قدردانی کرد.

جشن گلریزان آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با حضور فرماندار، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین، مدیرکل زندان‌ها، رئیس ستاد دیه استان، مدیرکل ثبت اسناد، اعضای شورای تأمین و شورای اداری و اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار شهرستان دیلم در سالن مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 6091954

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان