Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیات ووشو استان آذربایجان شرقی، امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: مسابقات ووشو استان آذربایجان شرقی، روز جمعه ۲۵ مردادماه در ۲ بخش ساندا و تالو در سالن کوثر مرند برگزار خواهد شد.

عبدالعلی ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه بزرگسان و در بخش مردان خواهد بود و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ووشو استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: تعداد ۷۵ ورزشکار از ۱۱ شهرستان استان شامل تبریز، مرند، میانه، هشترود، شبستر، سراب، بستان آباد، اسکو، مراغه، اهر و جلفا در این مسابقات حضور خواهند داشت و به رقابت می پردازند.

کد خبر 4693422

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند ووشو مسابقات ووشو روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مجلس شورای اسلامی مشهد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو کرواسی با همراهی مربی اهل چهارمحال و بختیاری خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ تاریخ‌سازی کرد.

این مسابقات در شهر استکهلم در کشور سوئد با رقابت بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۳۳ کشور قاره اروپا برگزار شد.

شاگردان حبیب بهمنی توانستند به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز دست پیدا کنند.

کد خبر 6098060

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه