Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی اجرای عدالت را وظیفه تمامی کارکنان و سازمان‌های زیر مجموعه دستگاه قضا دانست و افزود: مبارزه با انواع فساد به صورت جدی ادامه دارد و قضات نیز نباید اجازه دست‌اندازی به حقوق مردم را بدهند.
وی در سخنانی به وظایف شورای حل و اختلاف اشاره کرد و عنوان کرد: تلاش می‌شود وضعیت قانونی و صلاحیت‌های قانونی این شورا مشخص شود تا  در جهت کاهش ورودی پرونده به دادگستریموفق‌تر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: از لحاظ زمانی، رسیدگی به پرونده‌ها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و انتظار می رود قضات قرار منتهی به زندان صادر نکنند چراکه زندان در روحیه افراد تاثیر منفی دارد.
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: یکی از مشکلات دستگاه قضا، کمبود نیرو است که ٦ هزار نفر در آزمون سال ۹٦ پذیرفته شده‌اند و به محض تامین بودجه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی آغاز به کار می‌کنند.
وی افزود: مشکل کمبود نیرو نباید منجر به زمین ماندن کار‌ها شود که تا کنون هم نشده است.
حجت الاسلام اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، آوایی وزیر دادگستری، سراج رئیس سازمان بازرسی کشور، خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مصدق معاون حقوقی قوه قضائیه، مظفری رئیس شورا‌های حل اختلاف کشور و موحدی دادستان انتظامی قضات، رئیس قوه قضائیه را در سفر به کردستان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ت

صحبتهای رئیسی در جمع قضات دادگستری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، ساعتی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها