Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@23:19:11 GMT

مراحل ترخیص مرکز رادیوتراپی درحال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۸۵۶۵

مراحل ترخیص مرکز رادیوتراپی درحال انجام است

قزوین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مراحل ترخیص مرکز رادیوتراپی درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست صمیمی اصحاب رسانه با منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ظهر امروز در دفتر مدیریت این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، منوچهر مهرام اظهار داشت: در مدت مدیریت خود، هر کاری که قابلیت انجام داشته را با سختی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بزرگترین پروژه در حال ساخت استان افزود: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بزرگترین پروژه با وجود مشکلات به کار خود ادامه می‌دهد و در حال اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین مطرح کرد: تعطیلی بیمارستان سجادیه از سوی ما صورت نگرفته است که علت متوقف شدن آن به دلایل سیاسی و ایجاد شبهه‌ها و روند بروکراسی اداری بوده است.

مهرام به ادامه فعالیت بیمارستان سجادیه اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی همین گروه محل دیگری برای این بیمارستان درنظر گرفته شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستند. 

وی یادآور شد: ساختمان مرکز رادیوتراپی در شرایط بسیار سخت در حال اتمام بوده و دستگاه اول وارد کشور شده است و در حال حاضر نیز مانعی در کار نداریم و مراحل ترخیص آن درحال انجام است و دستگاه دوم با تاخیر چندماه دیگر یا یک سال وارد می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: مشکلات بیمارستان الوند و مراحل واگذاری آن به علوم پزشکی در حال پیگیری است.

مهرام خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست زدگی استان و بروز اتفاق های نامناسب، این سیاست زدگی بر سایر حوزه از جمله حوزه بر زندگی و سلامت مردم نیز تاثیرگذار بوده و در حل مشکلات مردم تاثیری نداشته است.

وی اضافه کرد: چراکه افراد مختلفی که غیربومی نیز نیستند برای استان فعالیت‌های قابل توجهی انجام می‌دهند و ما تمام بازی ها را کنار گذاشتیم و با رویکرد بی طرفانه سیاسی فعالیت می کنیم و نباید در انجام امور استان نباید سرگرم بازی بومی و غیربومی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: اگر گاها مشکلاتی همچون مشکلات حوزه علوم پزشکی و سلامت از جمله نارضایتی پرسنل، مطرح کردن فرار مالیاتی و حقوق نجومی در کشور مشاهده می شود این مشکلات از مشکلات سطح کشور برگرفته است که از جمله آن می توان به اشاره کرد.

مهرام خاطرنشان کرد: نیازهای استان به پزشکان متخصص باید تامین شود و میزانی بیش از حق الزحمه پزشکان پرداخت نمی شود.

وی تصریح کرد: باید برای نگهداری پزشکان در بخش دولتی تلاش کرد و در حال حاضر پزشکان به بخش خصوصی جذب می شوند که نتیجه آن، رسیدن ضرر به مردم است.

یادآور می شود در پایان این نشست، فعالان رسانه حوزه سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مسئولان علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد