Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@02:03:21 GMT

مقصد بعدی نفتکش «گریس ۱» کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۸۸۹۰

مقصد بعدی نفتکش «گریس ۱» کجاست؟

نفتکش ایرانی گریس ۱ که یک ماه گذشته در تنگه جبل الطارق به عنوان دولت تحت حاکمیت انگلیس و به دستور لندن متوقف شده بود، دقایقی پیش حرکت خود را از سر گرفت.

جلیل اسلامی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از تأیید رفع توقیف نفتکش ایرانی گریس ۱ در تنگه جبل الطارق خبر داد.

وی در پاسخ به این پرسش که مقصد بعدی این نفتکش ایرانی، بنادر کشورمان خواهد بود یا محموله نفتی را به خریدار تحویل می‌دهد؟ گفت: بر اساس اعلام مالک این نفتکش، مقصد گریس ۱، بنادر دریای مدیترانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از آزادی کاپیتان نفتکش ایرانی و ۳ تن از پرسنل این کشتی که از سوی دولت جبل الطارق بازداشت شده بودند، خبر داد و گفت: این ۴ نفر به کشتی بازگشته و همراه آن به سفر خود ادامه داده اند.

گفتنی است معاون دریایی سازمان بنادر دو روز قبل (۲۲ مرداد) در نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت نفتکش ایرانی توقیف شده در جبل الطارق اظهار داشت: اسناد مذاکره ایران و انگلیس برای آزادی این نفتکش مبادله شده و در آینده بسیار نزدیک، حرکت خود را با پرچم ایران از سر خواهد گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جبل الطارق نفتکش ایرانی مدیترانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند