Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا؛‌ سجاد سالک در نشست مشترک حوزه معاونت جوانان با مدیران کل ورزش و جوانان استانها که صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد گفت: تقارن این جلسه با هفته تشکلها و مشارکت هااجتماعی را به فال نیک می گیریم و انتظار این است که استانها جوانان سمن ها را در فعالیت ها و حل مسائل دخیل کنند و مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها می خواهم تا جوانان را به سمت تشکیل سمن تشویق و ترغیب کنند. خوشبختانه تعداد سمن ها در سال 97 نسبت به سال ۹۶ رشد خوبی داشت اما ما باید تا سال ۱۴۰۰ به تعداد ۴۰۰۰ سمن جوانان در کشور برسیم.

سالک با بیان اینکه جوانان سمن‌ها برای امور جاری یا فعالیت های اجتماعی خود با برخی گره ها و مشکل های اداری در استانها مواجه می شوند تصریح کرد یکی از کارهای ما نقش تسهیل گری برای سمن ها و جوانان است. باید تا آنجا که می‌توانیم مشکلات و گره های اداری را از میان برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موانع و مسائل و موضوعات دفتر مشارکت های اجتماعی در استانها اشاره کرد و گفت: تغییر مداوم کارشناسان این حوزه, رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به سمن ها در حوزه کارگاه ها, اعزام نمایندگان تکراری از استان ها برای برنامه ها و کارگاه ها, عدم ارسال گزارش های سالانه کارگاه ها در موعد مقرر و ارزیابی استان ها, پیگیری و دغدغه های برگزاری انتخابات مجامع استانی سمن ها موضوعات و مسائلی است که درخواست داریم مدیران کل به آنها توجه ویژه داشته باشند.

سجاد سالک همچنین در خصوص شناسه سمن های جوانان نیز گفت: در این خصوص در هر استانی با مشکلات خاص آن استان مواجه هستیم اما همه آنها را از طرق مختلف پیگیری و حل خواهیم کرد. سالک گفت: هر سمنی که تایید شورای نظارت را در خصوص شناسه دارد ولی استان آن را ثبت نمی کند کد رهگیری را به ما اعلام کند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات رشد مشکلات ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی