Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:33:54 GMT

کرمانشاه باید نماد توسعه یافتگی شهرهای منطقه شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۰۸۶

کرمانشاه باید نماد توسعه یافتگی شهرهای منطقه شود

به گزارش خبرنگار ایرنا،  هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهم سطح امام حسین (ع) با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، بهره برداری از این پروژه را نماد همدلی و هم افزایی مجموعه مدیران شهر و حوزه عمرانی استانداری دانست و افزود افتتاح این طرح در تسهیل بار ترافیکی این بخش از کلان شهر کرمانشاه بسیار مهم و حیاتی است که با تلاش شهرداری و قرارگاه خاتم و استانداری برای رضایت مندی مردم به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازوند در ادامه ابراز امیدواری کرد، دیگر پروژه های شهرداری در سال ۹۸ به بهره برداری برسد و عنوان کرد شهر کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری آن این ظرفیت را دارند پروژه های مهم دیگری در سالجاری به بهره برداری برسانند.
استاندار کرمانشاه بهره برداری از قطار شهری کرمانشاه را یک مطالبه مردمی دانست و گفت مردم کرمانشاه مدام از سرنوشت این پروژه مهم سوال می کنند می خواهند بدانند کی به بهره برداری می رسد که برای افتتاح نزدیک هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.
بازوند همچنین کلان شهر شدن شهر کرمانشاه را حاوی یک سری از مطالبات قانونی و سهم دانست و ابراز امیدواری کرد که در حوزه عمرانی و شهرداری های کشور سهم کلان شهری کرمانشاه مدنظر قرار گیرد و به خدمات ویژه کلان شهری برسیم.
او در ادامه از معاون عمرانی وزیر کشور خواست در راستای کمک به پروژه تله کابین کرمانشاه حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار شهرداری کرمانشاه قرار دهد که با موافقت رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور مواجه شد.
همچنین جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور موافقت کرد که در سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یابد و اگر پروژه پیشرفت محسوس کرد سال آینده این اعتبارات را ۲ برابر کند.
تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) کرمانشاه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید. 
شهر کرمانشاه نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفر استان را در خود جای داده است.
۳۲۰۹/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند توسعه اقتصادی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد