Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:34:34 GMT

بن‌بست در مذاکرات فدراسیون آمریکا و تیم ملی زنان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۴۱۷

بن‌بست در مذاکرات فدراسیون آمریکا و تیم ملی زنان

مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا می‌گوید عدم تمایل فدراسیون فوتبال این کشور برای پرداخت پاداش برابر به زنان عامل توقف مذاکرات دو طرف در این باره بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به همراه کریستین پرس، دیگر ستاره این تیم در گفتگو با رسانه‌ها گفتند علت توقف مذاکرات تیم ملی زنان آمریکا با فدراسیون فوتبال این کشور که این هفته در حال برگزاری بود این بوده که فدراسیون فوتبال آمریکا اساساً تمایلی به پرداخت پاداش برابر با مردان به فوتبالیست‌های زن آمریکایی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هفته تیم ملی زنان آمریکا و فدراسیون فوتبال این کشور در شهر نیویورک مشغول انجام مذاکراتی درباره پرداخت پاداش برابر با مردان به فوتبالیست‌های زن بودند اما دیروز چهارشنبه یکی از سخنگویان تیم ملی زنان آمریکا اعلام کرد که مذاکرات متوقف شده است.

 

 

دو طرف در این مذاکرات به دنبال راهی می‌گشتند تا شکایت تیم ملی زنان مبنی بر تبعیض جنسیتی بیرون از دادگاه حل و فصل شود اما حالا که مذاکره به نتیجه نرسیده به نظر می‌رسد احتمال به صحن دادگاه رفتن این شکایت بیشتر شده است.

 

مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در این باره گفت:" متاسفانه مساله اصلی ما از همان ابتدا این بود که کلیت ایده پرداخت برابر به ما را قبول نداشتند و ما هرگز موفق نشدیم از این مساله عبور کنیم".

 

 کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در ادامه گفت:" ما به این مذاکرات خیلی امیدوار بودیم و پیشنهادها و مواضع‌مان را خیلی جدی گرفته بودیم. موضع ما این بود که وقتی ما همان فوتبالی را بازی می‌کنیم که مردان بازی می‌کنند پس باید وقتی برنده می‌شویم به همان اندازه پاداش بگیریم. ولی مذاکرات سر همین مساله به بن‌بست رسید و متوقف شد".

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال‌های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.

 «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره برخی گزارش‌ها درباره احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها و مذاکرات مستقیم میان تهران – واشنگتن گفت: «من در مورد راه‌های ارتباط خود با ایران اظهار نظر نمی‌کنم، اما باید بگویم ما در حال مذاکره مستقیم با ایران در نیویورک یا هر جای دیگری در مورد برجام نیستیم.»

پیش از این، یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا درباره برخی ادعا‌ها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشور‌های عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخصوص وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حقوق ملت، به ویژه در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران همواره از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود استفاده کرده است.

او تصریح کرد: کسی که زیر میز دیپلماسی زد، نه جمهوری اسلامی ایران، بلکه آمریکا بود. شرکای آمریکا در توافق برجام هم نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و خلاء خروج غیر قانونی آمریکا از توافق برجام را جبران کنند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: لذا جمهوری اسلامی ایران مطابق خط مشی حکیمانه‌ای که مقام معظم رهبری تبیین و امر فرمودند، در مسیر بی اثر سازی تحریم‌ها حرکت کرده و در این مسیر توفیق‌های زیادی به دست آورده است.

کنعانی ادامه داد: موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه در حاشیه نشست‌های بین‌المللی و در دیدار با طرف‌هایی که در موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه می‌توانند ایفای نقش کنند یا نقش تعریف شده و سازمانی دارند مطرح می‌شود، دیدگاه‌ها شنیده می‌شود و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌گردد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم