Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:37:41 GMT

شعار مشترک هیئات مذهبی در ماه محرم ۱۴۴۱ انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۴۳۱

شعار مشترک هیئات مذهبی در ماه محرم ۱۴۴۱ انتخاب شد

به گزارش ایکنا؛ جامعه ایمانی مشعر در آستانه ماه محرم با اولویت‌سنجی محورهای ‌محتوایی این ماه و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم توجه به نقش خانواده و اهمیت تلاش هیئات در این زمینه، با مشارکت ‌و هم‌اندیشی جامعه ‌بزرگ ‌فعالان ‌هیأت، شعار «بنفسی انت و اهلی و مالی» را به ‌عنوان شعار مشترک هیئت‌های مذهبی در ماه محرم1441 اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین از هیئات خواسته می‌شود، ضمن حفظ آرم و نشان‌، علم‌ و بیرق، شعار و استقلال‌ خود، این شعار را هم در حاشیه محصولات(پوستر و فضاسازی هیئت، محتوای منبر و ستایش‌گری) خود درج کرده و در محتوای هیئت مدنظر قرار دهند.

ضمناً جامعه ایمانی مشعر با توجه به لزوم توجه به امر خانواده، محوریت یازدهمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده و بسته‌های ارتقای توانمندی ارکان هیئت را به بحث خانواده اختصاص داده است.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه محرم هیئت شعار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال

امام جمعه تیران و کرون گفت: حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال لازم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: جوهره زندگی بشری کار بوده و به واسطه تلاش و کوشش موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که کارگران در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند، افزود: حمایت و توجه به نیازهای جامعه کارگری برای جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور لازم است و نباید دغدغه‌های آنان مغفول بماند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) دست کارگران را بوسیدند که این نشان از اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام رشیدیان به روز مقام معلم و استاد نیز اشاره کرد و اذعان داشت: امروز فرآیندهای آموزشی و علم‌آموزی بر عهده این قشر قرار گرفته و باید قدرشناس آنان و تلاش‌های اساتید و معلمان در عرصه علم و دانش باشیم.

وی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی کامل علم آموزی بود، تصریح کرد: اساتید و معلمان این شخصیت وارسته را الگوی رفتاری و عملی خود قرار دهند و توصیه و اندیشه‌های او را در وجود خود جاری کنند.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: اندیشه‌های شهید مطهری برای اقشار مختلف چاره ساز بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات را بهبود ببخشد و در امر تربیت حائز اهمیت است.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: اولین معلم انسان پروردگار عالم و دومین آموزگار ائمه معصومین هستند که توصیه‌های آنان برای بشر مایه هدایت و سعادت خواهد بود و هر چقدر از این اندیشه‌ها دور شویم عاقبت بدی را تجربه می‌کنیم.

وی در بخشی از خطبه‌ها همچنین به روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این نهاد برای خدمت به مردم از طریق افراد جامعه تشکیل شده اما اختلافات بین اعضا که تبدیل به چالش برای اداره شهر می‌شود آنگاه آسیب دارد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهر اختلافات را کنار بگذارند و با احترام رأی مردم به شهر و شهروندان خدمت کنند و اگر شرایط فراهم نیست از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.

کد خبر 748081

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند