Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:38:37 GMT

راه اندازی گشت های رضویون در محلات میناب

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۵۸۷

راه اندازی گشت های رضویون در محلات میناب

به گزارش خبرنگار مهر، طالب احمدی نیا پنجشنبه شب در نشست خبری با بیان اینکه خبرنگاران باید مطالبه گر باشند، بیان داشت: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تبیین فرمودند مطالبه گری در سط است و آنچه که باید می شده از آنچه که شده فاصله شگرفی دارد.

احمدی نیا افزود :طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب کار را باید به جوانان بسپاریم چرا که کم نداریم جوانان مومن، انقلابی، دانا و پای کار؛ این مهم از ضروریت های  جامعه است که نیاز به مطالبه گری جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در حوزه اجتماعی اگر خودمان مطالبه گری نکنیم دشمن از این فرصت بهره خواهد برد و از تمام ضعف ها، کم و کاستی ها و بی توجهی ها بر علیه خودمان استفاده خواهد کرد . اصل انقلاب و اصل نظام برای مردم تبیین شود چرا که خودمان و به طبع ما مردم نمی دانند خط درست انقلاب چیست.

احمدی نیا با اشاره به بیانات حضرت آقا که فرمودند به من نوکر بگویند بهتر از آن است که به من بگویند رهبر گفت :فرمانبری از ارباب ذات کاری نوکر است. حضور در مشاغل اگر با دید نوکری مردم بود چه اتفاقی می افتاد؟ اگر سیاسی بازی و باند بازی باشد چه اتفاقی می افتد؟

فرمانده ناحیه بسیج سپاه میناب خبرنگاران را خواص جامعه خطاب و تصریح کرد:شجاعت و جسارت از ویژگی های خاص خبرنگار است. خبرنگار با تعقل اما نترس و شجاع باید پیگیر حصول مطالبات مردم در چهارچوب قوانین باشد. اینکه فقط یک اتفاقی بیفتد رسانه ای کنند هر کسی می تواند انجام دهد.

احمدی نیا مطالبه گری در شهرستان را یک حلقه مفقوده دانست و اذعان کرد :مطالبه گری در شهرستان ضعیف است. هرکسی پاسخگوی مسئولیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد باید باشد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم در شهرستان میناب گفت :دلیل نارضایتی مردم استفاده مسئولین از اموال بیت المال است. هیچکس در جامعه اسلامی مصونیت ندارد که بخواهد از پول مردم برای رفاه خود استفاده کند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه با بیان اینکه در حادثه وقوع سیل در استان های کشور مردم پای کار بودند گفت: ۱۴ گروه جهادی از شهرستان میناب در خوزستان در حال ساخت منازل مسکونی برای محرومان هستند.

احمدی نیا عنوان کرد: تاکنون ۳۰ قرارگاه تحول محلات در شهرستان میناب شروع بکار کرده اند.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج و دفاع مقدس گفت: امسال ۴۰ سالگی بسیج را جشن خواهیم گرفت و برنامه های متنوع ای خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با بیان اینکه برنامه نشاط تعالی در پایگاه های سطح شهرستان در حال اجرا است، خاطر نشان ساخت: گشت های رضویون با همکاری دستگاه قضایی در محلات راه اندازی شده تا شاهد کاهش جرائم در محلات باشیم.

کد خبر 4693591

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان حرم رضوی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال بازاریابی از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک است.

به گفته وی برگزاری دوره‌های دیجیتال بازاریابی در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی  کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

عرب خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک، سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی به طور کامل در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بومگردی در اصفهک است.  

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • شهرک حمل ونقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود
  • برداشت انبه سبز از باغ‌های میناب
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب