Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:12:36 GMT

زکزاکی به نیجریه باز می گردد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۰۱۱

زکزاکی به نیجریه باز می گردد

سخنگوی جنبش اسلامی نیجریه روز پنجشنبه گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به دلیل نارضایتی از وضعیت درمانی و تیم پزشکی هند، به وطن باز می گردد.

به گزارش نشریه تایمز نیجریه، ابراهیم موسی گفت: شیخ زکزاکی مسیر بازگشت به نیجریه را آغاز کرده و از طریق فرودگاه ابوجا وارد کشور می شود.

به گزارش ایرنا پیش از این نیز در صفحه توییتر پیامی ویدئویی از زکزاکی منتشر شده بود که وی اعلام کرد، بیمارستان هند با بازگشت وی و همسرش به نیجریه موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه تایمز نیجریه می نویسد، عمده دلیل بازگشت شیخ زکزاکی به نیجریه به دلیل نارضایتی از تیم پزشکی هندی بوده و خواستار تحت درمان قرار گرفتن توسط دکترهای مورد نظر خود است.

شیخ زکزاکی همچنین در نوار صوتی در روز گذشته اعلام کرد که شرایط درمان در بیمارستان هندی از نیجریه بدتر است.

زکزاکی در نوار صوتی گفت که در بیمارستان هند ویروسی شده است.

شیخ ابراهیم زکزاکی متذکر می شود، بر خلاف آنچه قبل از ورود ما توافق شده بود که پزشکان شخصی خودمان درمان را برعهده بگیرند اما بیمارستان با تغییر تیم پزشکی متعهد به توافق پیشین نبوده است.

تارنمای تایمز نیجریه نوشت، تاکنون چندین کشور از جمله ترکیه و مالزی برای پذیرش مجدد وی اعلام آمادگی کرده اند.

رهبر شیعیان نیجریه عصر دوشنبه گذشته برای درمان، آبوجا را به مقصد هند ترک کرد.

به گزارش روزنامه پانج چاپ نیجریه، با دستور دادگاه عالی نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی به همراه همسر خویش اجازه دارد برای پیگیری های درمانی به یکی از بیمارستان های هند مراجعه کند.

دستور دادگاه نیجریه در حالی صادر می شود که شیخ زکزاکی به همراه همسرش در سه سال گذشته در بازداشت نیروهای امنیتی بود.

بر اساس حکم دادگاه، وزارت امور خارجه نیجریه باید رهبر شیعیان این کشور را آزاد کرده تا برای معالجه به کشور هند برود و پس از مرخص شدن از بیمارستان برای ادامه جلسه دادگاه به کشور بازگردد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل