Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی اصغر مدیرروستا، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار خیرخواهانه‌ای که پیشکسوتان فوتبال جهت آزادی زندانیان داشتند، بیان کرد: دیدار تیم‌های منتخب کرج با پرسپولیس یک بازی خیرخواهانه بود که جهت آزادی دو تن از هموطنان‌مان انجام شد. کریمی و پروین هم در این مراسم حضور داشتند و از مردم دعوت کردند تا در این امر خیر شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم به واسطه همین موضوع در خدمت دوستان بودیم تا با یک بازی دوستانه هم تماشاگران لذت ببرند و هم قدمی برای این امر خیر برداشته شود.

وی درمورد عدم فعالیت خود در فوتبال افزود: من حدود 10 سال پیش بالاترین مدرک حرفه‌ای فوتبال را به همراه افتخارآفرینان این رشته گرفتم و چند سالی هم فعالیت کردم. الان هم به واسطه این که شرایط خاصی در فوتبال ما حاکم است و آن به شرایط ما نمی‌خورد مقداری عقب ماندیم و در کار  ما وقفه افتاده است.

مدیرروستا در رابطه با وضعیت تیم‌های استان البرز عنوان کرد: تیم سایپا آمد و کاملا از آن حمایت شد، آن‌ها به دلیل این که تیم خود را به شهرهای دور ندهند، خودشان را به استان البرز وصل کردند. اما هیچ خدمات و امتیازی برای شهر ما نداشتند بلکه شهر ما به آن‌ها خدمات خوبی را ارائه کرد و پس از منتفی شدن موضوع رفتن به شهرستان به تهران بازگشتند. الان بعید می‌دانم این تیم به این استان بیاید. درحال حاضر استان البرز تیم اکسین یا همان گل ریحان را دارد و تیم شهدای رزکان هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بازیکن اسبق تیم ملی در رابطه با ورود بانوان به استادیوم‌ها اظهار داشت: صددرصد موافقم که خانم‌ها هم از دیدن بازی فوتبال لذت ببرند و به استادیوم‌ها بیایند تا از  نظر فیفا هم این مشکلات را نداشته باشیم. به نظرم باید روی بحث‌های زیرساخت و امنیت استادیوم‌ها صریحا اقدام شود.

وی درخصوص تاخیر در شروع لیگ تصریح کرد: تیم‌های ما متضرر می‌شوند، چون مربی‌ها برای آن زمان برنامه‌ریزی می‌کنند و این می‌تواند به ضرر تیم‌ها  باشد. اما تیم‌هایی که دیر شروع کردند یا بازیکنان دیر اضافه شدند الان به نفع‌شان است. من فکر می‌کنم همان تیم‌هایی که سال‌های قبل هم مدعی بودند امسال هم همان ترتیب باشد، مثل استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن، پدیده، تراکتور و سپاهان و فولاد هم آن انگیزه را دارد. مربی‌هایی که با دانش بیایند و خدمت خود را به فوتبال ما ارائه دهند و در کنار آن‌ها مربیان ما هم پرورش پیدا کنند صددرصد به نفع فوتبال ما خواهد بود.

مدیرروستا در پایان در رابطه با ویلموتس گفت: من فکر می‌کنم آن ایده‌هایی که برای بازی هجومی دارد به کار تیم ما بخورد. چون در سیستم دفاعی با وجود کی روش به بلوغ رسیدیم اما در فاز حمله دچار مشکل بودیم که او اگر بتواند با حفظ فاز دفاعی و ساختار دفاعی به ساختار حمله و فاز حمله رونقی و آموزش دهد، فوتبال ما رو به تکامل می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه