Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:57:51 GMT

مانه: به خاطر گلهای من باید فیرمینو را تشویق کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۴۴۷

مانه: به خاطر گلهای من باید فیرمینو را تشویق کرد

سادیو مانه، زننده دو گل لیورپول در سوپرجام اروپا مقابل چلسی می‌گوید روبرتو فیرمینو در پیروزی لیورپول در این بازی مهم‌ترین نقش را داشته و او خو‌ش‌شانس بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه که در سوپرجام اروپا در شهر استانبول موفق شد در وقتهای قانونی هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسیده و لیورپولی‌ها در ضربات پنالتی به پیروزی برسند می‌گوید او تنها خوش‌شانس بوده که توانسته هر دو گل تیمش را به ثمر برساند ولی روبرتو فیرمینو هم‌تیمی او مهمترین نقش را در موفقیت لیورپول داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چلسی در نیمه اول با گل اولیویه ژیرو از لیورپول پیش افتاده و خط حمله لیورپول در این نیمه از باز کردن دروازه حریف ناتوان بود. اما در نیمه دوم با به میدان آمدن فیرمینو ورق به نفع لیورپول بازگشت و لیورپول موفق شد دو بار توسط مانه دروازه چلسی را باز کند. البته چلسی در دقیقه 101 از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا بازی به ضربات پنالتی پایان مسابقه کشیده شود و لیورپول با درخشش آدریان به پیروزی برسد.

 

مانه اما می‌گوید روبرتو فیرمینو روی دو گل او نقش اساسی داشته و او را باید به خاطر این دو گل تحسین کرد. مانه در این باره گفت:" به نظرم به خاطر آن دو گل هم‌تیمی‌هایم باید تشویق شودند به خصوص بابی فیرمینو. او می‌توانست خودش گلزنی کند اما ترجیح داد توپ را به من پاس بدهد".

 

سادیو مانه در ادامه گفت:" ما در لیورپول اینطور بازی می‌کنیم. ما برای همدیگر بازی می‌کنیم و از برای هم بازی کردن لذت می‌بریم و به همین خاطر است که به هم پاس می‌دهیم. این روحیه است که ما را قوی کرده است".

 

 

لیورپول روبرتو فیرمینو سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول روبرتو فیرمینو سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)