Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از رشد 50 درصدی شرکت‌کنندگان لرستانی در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استقبال خوبی داشته‌اند، به‌ نحوی‌که میزان شرکت‌کنندگان در هشتمین دوره نسبت به نهمین دوره در بخش آنلاین از 8305 نفر به 15530 نفر، در بخش مکتوب از 7428 نفر به 8074 نفر و در مجموع از 15733 نفر به 23604 نفر رسیده است که این آمار از رشد پنجاه درصدی مشارکت‌کنندگان این دوره نسبت به دوره قبل، خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین میزان مشارکت در بخش پویش کتابخوان مجازی را در استان لرستان، به‌عنوان یکی‌از بخش‌های ویژه جشنواره را 1708 نفر اعلام کرد.

طهماسبی در پایان با بیان شرکت 7818 نفر از مردم شهرستان خرم‌آباد در جشنواره کتابخوانی رضوی، از همه شرکت‌کنندگان، همکاران برگزار کننده به‌‎ویژه کتابداران، اصحاب رسانه و مطبوعات و دستگاه‌های اجرایی استان که در روند برگزاری نهمین دوره جشنواره همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم