Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@14:48:12 GMT

کودک مشهدی زنده به گور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۶۰۳

واژگون شدن یک کامیون حامل بار خاک باعث مرگ دلخراش کودکی هفت ساله در حین بازی با دوستانش شد و او در زیر خاک های این کامیون قرار گرفت و جانش را از دست داد زنده به گور شدن کودک زیر خاک‌ های کامیون

کودک هفت ساله ای در مشهد هنگام بازی با دوستانش زیر بار خاک های کامیون در حال واژگونی قرار گرفت و به طرز دلخراشی جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه تلخ ظهر روز گذشته در بولوار هفت تیر مشهد در حالی رخ داد که سه کودک مشغول جست و خیز و بازی های کودکانه در خیابان هفت تیر۳ بودند که ناگهان کامیون کمپرسی حامل خاک برای فضای سبز شهری، به دلیل نامعلومی واژگون شد و خاک ها روی سر کودکان ریخت.

در همین حال دو کودک با دیدن این صحنه و در یک لحظه از محل گریختند اما کودکی حدود هفت ساله غافلگیر شد و زیر آوار خاک های کامیون ماند و جان سپرد!

زنده به گور شدن کودک هنگام بازی کردن

در پی وقوع این حادثه تاسف بار بلافاصله کارگران بیل به دست با فریاد های کودکان دیگر،به پراکندن خاک ها مشغول شدند اما وقتی به پیکر کودک رسیدند که او دیگردار فانی را وداع گفته بود و جان در بدن نداشت.

با حضور ماموران کلانتری هفت تیر در محل حادثه، تحقیقات درباره این ماجرای تلخ آغاز شد و جسد کودکبی گناه نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت هنوز چگونگی وقوع و علت اصلی این حادثه اعلام نشده است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EjH برچسب ها: بازارنیوز ، زنده به گور ، واژگونی کامیون

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز زنده به گور واژگونی کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • فیلم| کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیر گرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیرگرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب