Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دادگاه فدرال آمریکا روز جمعه یک شهروند هفتاد و چهار ساله آمریکایی از ایالت لاس و گاس را به دلیل فروش کلاهک ایمنی تانک های روسی به ایران متهم کرد.

به گزارش شبکه یو اس تودی، هیأت منصفه دادگاه فدرال آمریکا، «ریچارد لانت» از لاس و گاس را به نقض تحریم ایالات متحده در مورد ایران پس از ادعای فروختن کلاه ایمنی تانک روسی به شخصی در دومین کشور بزرگ خاورمیانه متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار پیرمرد هفتاد وچهار ساله، دادگاه فدرال آمریکا همچنین یک شهروند پنجاه و شش ساله از ایالت کالیفرنیا را نیز به دست داشتن در تبادلات تجاری با ایران متهم کرد.

بر اساس گزارش دفتر دادستان ایالات متحده برای منطقه شرقی کالیفرنیا، دو شهروند مذکور متهم به فروش ۵۰۰ کلاهک ایمنی تانک های روسیه به ایران در سال ۲۰۱۵ هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سال گذشته با خروج یکجانبه از توافق هسته ای تحریم ها علیه ایران را دوباره اعمال کرد.

بر خلاف انتظار واشنگتن، کشورهای مهم اتحادیه اروپا از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس با این اقدام آمریکا مخالفت کرده و برای حفظ تبادلات تجاری خود با ایران، ساز وکار مالی جدید اینستکس را راه اندازی کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دونالد ترامپ تحریم ایران تحریم های ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها

منابع روسی به دستاورد‌های جدید ارتش این کشور علیه نیرو‌های اوکراینی در جبهه‌های جنگ اشاره کردند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیرو‌های اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربر‌های نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاورد‌های جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیرو‌های اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

دیگر خبرها

  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا