Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: امروز جمعه، ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم تشییع، محدودیت های ترافیکی ویژه ای در شهر دهدشت اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در  مسیرهای منتهی به  بلوار پاسداران شهر دهدشت، تا میدان مرکزی و سپس  تا  حوزه علمیه، این محدودیتهای ترافیکی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشوقت بر همکاری همه رانندگان برای جلوگیری از هر گونه مشکل در برگزاری مراسم تشییع عالم ربانی آ میراحمد تقوی تاکید کرد.

وی افزود: نیاز است رانندگان برای پیشگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در ساعت ذکر شده، ضمن همکاری با ماموران پلیس، برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

آیت الله آمیر احمد تقوی مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه و از مشاهیر و علمای برجسته کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.

فرماندار کهگیلویه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و ستاد ارتحال آمیراحمد تقوی اظهارداشت: مراسم تشییع این عالم ربانی  جمعه از ساعت پنج بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

علیرضا اتابک تصریح کرد: مراسم برگزاری نماز میت در ورزشگاه آزادی دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری نماز میت و تشییع از سوی مردم این عالم ربانی در حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.

آیت الله میراحمد تقوی که نقش ممتاز و تعیین کننده ای در تحولات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد داشت با تربیت روحانیون و طلاب در سطح استان و حوزه کهگیلویه بزرگ به ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اسلامی همت گمارد.

۷۵۳۱/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت