Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر مقدس امام حسین (ع) سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور گفت: در دهه ولایت وعید سعید غدیر خم گردان بهداری این یگان با حضور در روستاها و مناطق محروم جنوب شرق کشور بیماران این منطقه را به صورت رایگان ویزیت کرد. همچنین توزیع داروهای رایگان به بیماران ویزیت شده از دیگر اقدامات این لشکر در منطقه جنوب شرق بوده است

وی خاطرنشان کرد: گردان بهداری لشکر 14 امام حسین (ع) در طول ماموریت این یگان علاوه بر حضور در منطقه جنوب شرق وکمک به مردم، امداد رسانی وانتقال مجروحین و شهدای درگیر با اشرار از مرزها به بیمارستان های شهری را هم در دستور کار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی پور اظهار داشت: این گردان با احداث پست‌های امداد در پاسگاه ها و پایگاه های مرزی آمادگی لازم برای اجرای ماموریت‌های مختلف دارد.

وی بیان کرد: گردان بهداری این لشکر علاوه بر حضور در منطقه در شهر اصفهان امداد رسانی به مجروحان لشکر به خصوص انتقال آن‌ها به مراکز درمانی را در دستور کار خود داشته و دارد.

فرمانده لشکر مقدس امام حسین گفت: تشیع شهدای گمنام و مدافع حرم و مدافع امنیت در سطح استان از دیگر فعالیت های این گردان است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین