Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس حکومت جبل الطارق در حالی اعلام کرده که نفتکش ایرانی توقیف شده گریس - 1 می تواند به محض آماده شدن، این منطقه را ترک کند که حمید بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در انگلیس نیز پنجشنبه شب در توییتی نوشت: «لحظاتی پیش با تصمیم مقامات جبل الطارق و تایید دادگاه، نفتکش حامل نفت ایران از توقیف غیرقانونی آزاد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورمان در تمامی۴۰ روز گذشته با مشارکت نهادهای ذیربط داخلی تحت مدیریت وزارت خارجه گفت‌وگوهای مستمری در سطح سیاسی، حقوقی و فنی با طرف انگلیسی برای رفع این اقدام غیرقانونی انجام داد.

آمریکا با تلاش‌های مذبوحانه آخرین لحظه خود قصد داشت مانع رفع توقیف نفتکش شود که با شکست تحقیرآمیزی مواجه شد. با تلاش‌های روزهای گذشته تمام مقدمات و تمهیدات فنی لازم برای حرکت نفتکش به دریای آزاد نیز تامین شده است و کشتی به زودی منطقه جبل‌الطارق را ترک خواهد کرد.»

310311

کد خبر 1290035

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفتکش حمید بعیدی نژاد نفتکش باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و انگلیس باشگاه استقلال ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم عربستان امارات متحده عربی استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم

ژابی آلونسو برای یک چالش جدی در لیگ اروپا کاملا آماده به نظر می رسد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، ژابی آلونسو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی موفق لورکوزن در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

ما می دانیم که مقابل چه تیمی بازی می کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده ای دارد، آنها کمی سبک را تغییر داده اند. ما برای یک نیمه نهایی فشرده آماده هستیم.

آنها در مراحل قبل نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال ماجراجویی فوق العاده ای در اروپا داشته اند.

از ابتدای رقابت‌های لیگ اروپا می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود. سال گذشته آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. انگیزه و تجربه بیشتر چیزی است که ما داریم اما سبک بازی خودمان را عوض نخواهیم کرد.

این یک رقابت اروپایی است، تمرکز و توجه به جزئیات؛ نگرفتن کارت قرمز، دوری از اشتباهات فردی و ... فردا چالش بزرگی است، اما ربطی به سال گذشته ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری