Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی؛ مخالفت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با ورود «ایلهان عمر» و «رشیده طلیب»، دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی جهت بازدید از اماکن اسلامی قدس با اعتراض شخصیت‌های سیاسی فلسطینی مواجه شد.
محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره گفت: اقدام اسرائیل علیه این دو نماینده بیانگر به دلیل ترس این رژیم از افشاگری جنایات آن در حق مردم و سرزمین فلسطین برای افکار عمومی آمریکا و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: اسرائیل تلاش می‌کند که تمامی نداهای آزادی‌خواه که به صلح و حقوق ملت فلسطین دعوت می‌کند را ساکت کند.
صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نیز در این باره گفت: روزی خواهد که هر کسی بخواهد فلسطین را زیارت کند، وارد فرودگاه بین‌المللی قدس شود و از یک گذرگاه بین‌المللی تحت حاکمیت دولت فلسطین وارد شد.
حنان عشراوی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین نیز، اقدام اسرائیل را غیراخلاقی و سیلی به مردم آمریکا دانست و گفت: این اقدام اسرائیل نقض کامل همه قوانین و آداب دیپلماتیک است.
وی افزود: رشیدة طلیب و ایلهان عمر به دلیل مواضع سیاسی شجاعانه و پایبندی اصولی به حقوق بشر بین‌المللی از زیارت سرزمین‌های اشغالی فلسطین منع شدند.   توهین به ارزش‌های دموکراتیک
همچنین، ایلهان عمر، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پس از اقدام رژیم صهیونیستی در منع ورودش به اراضی اشغالی فلسطین گفت: اقدام اسرائیل توهین به ارزش‌های دموکراتیک است.
یادآوری می‌شود، عمر و طلیب دو عضو کنگره آمریکا از حامیان کمپین تحریم رژیم صهیونیستی هستند و اخیرا لایحه‌ای را ارائه کردند که به آمریکایی‌ها حق مشارکت در کمپین‌های دعوت به تحریم اسرائیل می‌دهد و از همین رو تل آویو نگران است آنها مثل قبل در سرزمین‌های اشغالی هم اظهاراتی در حمله به اسرائیل به زبان آورند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا فلسطین سرزمین های اشغالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد