Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس: ملت ایران در شرایط خطیر تحریم و جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای امروز، همچنان پشتیبان نیرو‌های مسلح است.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور و حماسه شکست حصر شهر پاوه تأکید کرد: ملت شریف ایران در شرایط خطیر تحریم و جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای امروز، همچنان پشتیبان نیرو‌های مسلح بوده و با اراده و عزم راسخ، پیروز عرصه نبرد اراده‌ها برابر دشمنان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به این شرح است:
جنگ تحمیلی هشت ساله و اقدامات تجزیه‌طلبانه و تروریستی ضد انقلاب در استان‌های مرزی در ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از جمله حوادث و رخداد‌های درس‌آموز برای همیشه تاریخ این سرزمین است که به ویژه بایستی برای نسل‌های جوان در هر مقطع زمانی کشور مورد بازخوانی، تبیین و تأکید قرار گیرد.
این بیانیه 26 مرداد در تقویم تاریخی کشور را نماد حقانیت و اراده مصمم ملت ایران در پاسداری از انقلاب و پیش‌برندگی نظام اسلامی و «نه» گفتن به نظام سلطه و استکبار قلمداد و تصریح کرده است: این دو رخداد ماندگار، در حافظه تاریخی ملت ایران همواره یادآور این پیام بزرگ و معنادار است که ایرانیان سلحشور و دلاور در راه دفاع از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور و برافراشته نگه‌داشتن پرچم عزت‌خواهی، حق‌طلبی و ظلم‌ناپذیری و مقابله با هرگونه اراده شیطانی در تضعیف و تجزیه استحکام و اقتدار ملی، هویتی و سرزمینی از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نخواهند کرد.
این بیانیه می‌افزاید: حماسه شکست حصر شهر پاوه که به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 26 مردادماه سال 1358 نقشه شوم تجزیه ایران و جدایی کردستان عزیز را خنثی و امنیت و آرامش این خطّه از میهن اسلامی را تضمین کرد همراه با آغاز بازگشت سرافرازانه آزادگان سلحشور و دلاور پس از سال‌ها اسارت و مقاومت و تحمل شکنجه و سختی‌ها و مرارت‌های ناشی از آن شرایط، نشان داد وحدت و یکپارچگی ملی، ایستادگی و پایداری و بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری در برابر اردوگاه دشمن به ویژه در بزنگاه‌های تاریخی، دستاورد‌هایی سترگ همراه با عبور ملت ایران از یک تهدید بزرگ را رقم زده است.
این بیانیه در پایان با تبریک فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و حماسه بزرگ شکست حصر و آزادسازی شهر پاوه به آحاد ملت شریف و مجاهد ایران به ویژه آزادگان عزیز و غیرتمند، با تأکید بر ضرورت صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس و درس‌ها و آموزه‌های افتخارآفرین شهیدان گرانقدر آورده است: بی شک ملت شریف ایران به عنوان میراث‌دار حماسه، ایثار و فداکاری شهیدان و مجاهدان فی سبیل الله در این سرزمین مقدس با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و اطاعت همه­‌جانبه از فقیه زمان، در شرایط خطیر تحریم و جنگ تمام‌عیار اقتصادی و رسانه‌ای امروز، همچنان با وحدت و پایداری ملی، پشتیبان و حامی نیرو‌های مسلح در دفاع از امنیت و اقتدار کشور بوده و با اراده و عزم راسخ و پولادین، پیروز عرصه نبرد اراده‌ها برابر دشمنان پرشمار و در عین حال خیره‌سر و ماجراجو خواهند بود و هیچ‌گونه تعرض، تعدی، تهدید و تحرک ضد آنچه خط قرمز میهن اسلامی محسوب می‌شود را برنمی‌تابد و پاسخ درس‌آموز و تاریخی به آن خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران پیروز اراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد