Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:35:10 GMT

جونیور برزیلی هشتمین برزیلی تاریخ پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۶۱۳

سایت برزیلی نوشت که جونیور پیشنهاد میلیونی پرسپولیس را پذیرفته و حضورش در تیم ایرانی قطعی است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از futebolinterior، جونیور براندائو، مهاجم مورد نظر پرسولیس است که حضورش در تیم پرسپولیس قطعی شده است. این بازیکن پیشنهاد میلیونی تیم پرسپولیس را دریافت و قبول کرده است و برای ادامه فوتبالش راهی ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در روزهای اخیر مذاکراتی با باشگاه خود در برزیل یعنی گویاس داشت و توانست قراردادش را با این تیم فسخ کند تا برای حضور در تیم فوتبال پرسپولیس آماده شود.

خوزه براندو گونسالوال جونیور، ۲۴ ساله، ۲۲ بازی برای باشگاه گویان انجام داد و تنها دو گل به ثمر رساند. او آخرین بار در تیم لودوگورتس بلغارستان بازی کرد. جونیور براندائو، هشتمین بازیکن برزیلی تاریخ پرسپولیس خواهد بود. غیر از دو بازیکن، سایر بازیکنان برزیلی که در پرسپولیس بودند عملکرد ضعیفی داشتند. پائولو دی کارمو اولین برزیلی پرسپولیس بود که در زمان قطبی به این تیم آمد و عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نمونه یک مهاجم گل‌نزن بود.

تیاگو فرارا در خط هافبک عملکرد خوبی داشت و در زمان حضور علی دایی بازی خوبی برای این تیم انجام داد. وسلی برازیلیا در خط حمله دیگر بازیکنی بود که بازی او چندان چنگی به دل نزد.نیلسون کوریا چهارمین برزیلی پرسپولیس بود که در دروازه عملکرد خوبی داشت. او ۷۳ بار برای این تیم بازی کرد و به محبوبیت خوبی نیز بین هواداران رسیده بود. روبرتو ده سوسا، ژوزه تادئو و فرناندو گابریل دیگر خارجی‌های بی‌کیفیت پرسپولیس از کشور برزیل بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی جونیور براندائو پرسپولیس غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان