Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها گفت: شهرک‌های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع فولاد و تجهیزات وابسته اظهار داشت: فولاد خوزستان حرکت نو و جدیدی را در استان‌ها انجام داده که بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کشور ما نمایشگاه فرصت‌های داخلی و رونق تولید را داشتیم که می‌تواند الگوی خوبی برای استان‌ها باشد. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها تصریح کرد: در آن نمایشگاه برخلاف آن که عرضه محور باشیم نمایشگاه تقاضا محور بودیم.

حسینی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در آن نمایشگاه از بخش‌های خودرویی، معدن، فولاد و کشتیرانی و سایر صنایع بودند.

100 هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی اطراف تهران معطل برق استبحران آب‎وبرق در شهرک صنعتی عباس آباد/ شهرک های صنعتی تبعیدگاه شدنددستور ویژه مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران برای برخورد با تولید بیت کوین

وی ادامه داد: کاری که در این نمایشگاه به همت شرکت فولاد خوزستان انجام شده و جای تقدیر و تشکر دارد این است که عرضه محوری و تقاضامحوری به عنوان حلقه واسط را در کنار هم گذاشته و بعد از بستن تفاهم‌نامه‌ها میزان خروجی آن از نظر ارزی و ارتقای داخلی‌سازی مشخص می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها یادآور شد: اعتقاد دارم به عنوان یک الگوی خوب سایر استان‌ها می‌توانند آن را داشته باشند و در جلسه شورای معاونان وزارت صمت گزارش نمایشگاه را به وزیر ارائه و تاکید می‌کنیم که چنین نمایشگاهی باید دائمی باشد.

حسینی تأکید کرد: قطعات مورد نیاز صنایع فولاد که از خارج وارد می‌شوند باید در نمایشگاه فولاد عرضه شوند و تا آخرین قطعه مورد نیاز باید در معرض دید تولیدکنندگان باشند تا آنها بتوانند توانمندی‌های خود را بشناسند و هنر مقاومت در برابر تحریم‌ها را در برابر بی‌هنری تحریم‌ها به دیگران نشان دهیم.

وی با اشاره به مقاومت ایران در دوران دفاع مقدس به‌رغم فشارها و تحریم‌ها و استفاده از آن به عنوان الگوی امروز یادآور شد: ما تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردیم و اکنون آنها به قدرت موشکی ما احترام می‌گذارند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها افزود: ما تحریم ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم و در آینده جهان به این مقاومت احترام خواهد گذاشت. 

حسینی در پاسخ به این سوال نقش شهرک‌های صنعتی در اشتغال‌زایی و کارآفرینی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی بسترساز حضور بخش خصوصی در صنعت هستند و شهرک‌های صنعتی حرکت بسیار خوبی را در کشور شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در برخی شهرها این حرکت‌ها باید گسترش داده شود چون نگاه استخدام دولتی باید به کارآفرینی تبدیل شود و جوان‌های ما به‌جای استخدام در دولت خودشان کارآفرین شوند و لوکوموتیو تحرک و توسعه اشتغال شوند.

به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور حقوقی، مجلس و استان‌ها شهرک‌های صنعتی در این زمینه موفق بوده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران