Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از ورود به شهرستان ملایر از بازار مبل این شهر بازدید و از هنر صنعت این شهر با حجم بالای تولید و اشتغال استقبال کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این سفر از یک واحد نمایشگاهی و تولیدی مبلمان قنبری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد نمایشگاهی قنبری سالانه قادر به تولید بیش از سه هزار و ۵۰۰ دست مبلمان منبت و بیش از پنج هزار میز غذاخوری است.

این واحد تولیدی در زمینه تولید مبلمان استیل، کلاسیک، راحتی و غذاخوری فعالیت می‌کند و برای بیش از ۶۰ تن اشتغال ایجاد کرده است.

 رحمانی همچنین از شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر و از واحد‌های نمایشگاهی و کارگاه‌های تولیدی این شهرک  نیز بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در این بازدید مساحت شهرک صنعتی مبلمان حاجی آباد ملایر را ۲۰ هکتار عنوان کرد و گفت: ۲۰۷ قطعه زمین برای واگذاری به فعالان صنعت مبل و منبت در این شهرک قرارداد داریم که از این تعداد ۶۵ واحد نمایشگاهی است.

محمدرضا بادامی با بیان اینکه  ۱۴۲ واحد های این شهرک صنعتی واحدتولیدی، گفت:  تاکنون ۱۰۲ واحد برای تولید مبل و منبت به بهره برداری رسیده و ۴۰ واحد در حال ساخت است.

او ادامه داد: حدود ۴۵۰ تن اشتغال در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان درباره ایجاد شهر نمایشگاهی ملایر بیان کرد: شهر نمایشگاهی در خور شان ملایر برای ایجاد واحد‌های نمایشگاهی مبل و منبت ایجاد خواهد شد.

بادامی عمده‌ترین مشکلات واحد‌های مبل و منبت را تهیه مواد اولیه و تامین چوب عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس مصوبه کشوری استفاده چوب جنگل‌ها برای ۱۰ سال ممنوع شده است و باید به فکر چوب وارداتی باشیم که عمده چالش ما در صنعت چوب است.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه برای بازدید از بازار مبل ملایر، شهرک صنعتی میلمان حاجی آباد، نشست با فعالان اقتصادی و بازدید از شرکت‌های بافتینه و بافتسان به ملایر سفر کرده است.

انتهای پیام/د.ا

بازدید وزیر صنعت از بازار مبل ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر صنعت و معدن مبل و منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات