Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتشار لیست اعتبارات و کمک‌های تخصیصی وزارت ارشاد در روزهای گذشته و بروز ابهامات فراوان پیرامون نام‌های منتشره، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد به ابهامات پایان داد. تشابه اسمی یکی از دریافت‌کنندگان کمک‌های وزارت ارشاد، به نام محمدرضا شجریان، با استاد آواز ایران، اصلی‌ترین دلیل این ابهامات بود.

همایون امیرزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد با بیان اینکه این صرفا یک تشابه اسمی‌ بوده، افزود: حتی نام پدر (حسن) و محل فعالیت هنرمند یاد شده، با استاد شجریان، در لیست منتشره نیز تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت: البته که باید در این جدول منتشره توسط کمیته شفافیت وزارتخانه، شفافیت لازم به عمل می‌آمد، با این حال، این صرفا یک اشتباه بوده است.

امیرزاده در رابطه با کمک‌های تخصیصی به فرد مذکور، اظهار داشت: محمدرضا شجریانی که کمک‌های وزارت ارشاد را دریافت کرده است، هنرمند شصت ساله تئاتر و صداوسیمای استان یزد است و کمک‌های پرداخت شده از جانب ارشاد، هیچ ارتباطی با استاد محمدرضا شجریان ندارد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1290056

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدرضا شجریان نفتکش باشگاه پرسپولیس ایران و انگلیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا عربستان باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم

کریم خرازی پدر سردار شهید حاج حسین خرازی، مهرماه سال ۱۳۶۶ در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و مسجد شهرک دارخوین درباره سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی مطالبی را بیان کرده بود.

سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق  به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند