Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور والیبالیست‌های اردبیلی در لیگ دسته سه جوانان کشور، افزود: تیم والیبال منتخب استان اردبیل با درخشش در این دوره از مسابقات توانست به عنوان سومی رقابت‌ها دست یابد.

وی افزود: با وجود کسب عنوان سومی تیم اردبیل و ارائه بازی‌های زیبا اما از صعود به لیگ دسته دوم جوانان کشور باز ماندیم، هر چند به دلیل احتمال تخلف یکی از تیم‌های رو در روی اردبیل به دلیل بهره گیری از بازیکن غیرمجاز، مراتب شکایت خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کردیم تا در صورت صحت این ادعا راهی لیگ دسته دو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به حضور ۱۲ تیم در این دوره از رقابت‌ها، ادامه داد: در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم والیبال جوانان اردبیل توانست با اقتدار در مقابل تیم‌های هرمزگان، ایلام، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و کیش به برتری دست یافته و به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نادری با بیان اینکه بدشانسی مانع از راهیابی تیم منتخب اردبیل به مرحله فینال مسابقات شد، افزود: در بازی مقابل کردستان که با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید، می‌توانستیم برنده دیدار شویم اما به دلیل بدشانسی و با اختلاف امتیاز کم در نهایت از این مهم باز ماندیم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مجموعه ورزش و جوانان استان و هیئت والیبال اردبیل در راهی کردن تیم منسجم و متحد به این دوره از مسابقات، افزود: با اعتماد به مربیان بومی و جوانان و فراهم آوردن زیرساخت‌های مطلوب روزهای درخشانی در انتظار والیبال اردبیل خواهد بود.

کد خبر 4693763

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال هیئت والیبال اردبیل محمد نادری روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف خرم آباد بیرجند مشهد مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند