Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: پرونده حقوقی معوق 10 ساله سازمان همیاری با یک بانک تسویه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید امیدی ، در نشست با مسئولان بانک تجارت زنجان اظهار کرد: پس از یک سال پیگیری موثر و هدفمند و برنامه‌ریزی عملی برای تأمین منابع مالی و همکاری و مساعدت متقابل بانک تجارت استان، جلسه نهایی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و مدیر شعب بانک تجارت استان درباره تعیین تکلیف و تسویه دیون سنواتی سازمان همیاری به بانک تجارت که از 10 سال پیش بلاتکلیف مانده بود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: بر همین اساس طبق مذاکرات انجام شده و پس از طی یک دوره فعالیت موفق یک ساله، این پرونده به طور کامل حل و فصل شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه استانی از جمله استاندار، معاون استاندار و هیأت مدیره سازمان همیاری برای حل و فصل این پرونده مهم بیان کرد: همین امر موجب همکاری مشترک از سوی بانک تجارت شد تا یکی از مشکلات مهم سازمان حل و فصل شود.

امیدی با اشاره به اینکه این مهم پس از برگزاری جلسات متعدد و ساعت‌ها کار کارشناسی محقق شده است، اضافه کرد: پس از برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تأمین منابع مالی مورد نیاز  و بازپرداخت یکجا و نقدی آن به بانک تجارت، پرونده‌ای که به مدت 10 سال بلاتکلیف باقیمانده و به مانعی در راه فعالیت‌های سازمان تبدیل شده بود، تعیین تکلیف و تسویه شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف این پرونده موجب کاهش چالش‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها و افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان شده است، گفت: بر همین اساس سازمان همیاری با عزم جدی در حال رایزنی با دو بانک عامل دیگر برای حل و فصل قطعی دیون دیگر سنواتی خود بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک دیون و معوقات مانده یک دهه گذشته سازمان به بانک‌ها به صفر برسد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان زنجان سرمایه شهرداری کارشناسی منابع مالی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک غرق شد.

سیدمحمد مهدی سجادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ عصر بر اساس اعلام خبر مردمی، مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه شهرستان زهک نیروهای هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: به محض اطلاع تیم پایگاه ساحلی شهرستان زهک به محل اعزام که جوان ۲۸ساله جان خود را از دست داده بود توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و تحویل نیروی اننظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز خرید و راه‌اندازی خط تولید کشتار مرغ در همدان
  • بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری تهران با مولدسازی تسویه شد
  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان